“Frappe og service”

Vurdert som nr. 4 av 21 Smått og godt i Tromsø
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Andre gangen man blir totalt skuffa over kaffesmaken.
Servicen er ikke til å skryte av. Opplæring mangler.
Blant anna burde det kanskje opplyses at Frappe er nemlig bare en vanlig iskaffe med litt sjokoladesaus opp på, og det tar dere betalt 60kr for. Smakte ikke godt heller på toppen av kaka.

Takk, leravoro99

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Koselig! Nydelig kaffe og bakverk☕️ Anbefales for alle som er glad i godt utvalg av kaffe, te og bakst

Takk, veronicau673
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig café midt i Tromsø. God kaffe og kanelbolle, og muligheter for å jobbe på PCn med wifi. Betjeningen var imøtekommende og hjelpsom. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, VacationOslo
Anmeldt 9. mai 2021 via mobile enheter

Her var jeg rett og slett sjokkert over dårlig smittevern. De fleste har kommet seg over på bestilling fra bordet, men ikke her. Tror jeg telte 12 personer i køen for å bestille mat. Videre satt man ganske trangt og jeg hadde forventet pleksiglass mellom bordene. Jeg ble engstelig og vi dro så fort vi hadde spist. Vi var på den ved Nerstranda.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Klangbra
Anmeldt 2. mars 2021

Stedet har sentral beliggenhet i Tromsø. Vi var der om ettermiddagen så utvalget av bakverk var mangelfullt, men vi spiste skillingsboller som var gode. Mannen min var også godt fornøyd med med kaffen. Hyggelig service.

Dato for besøk: mars 2021
2  Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Kaffebonna, så også på

Har du vært i Kaffebonna? Del dine erfaringer!