“Super koselig!”

Kjøkken: Kafé
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden
Anmeldt 21. januar 2019

Kjempekoselig plass som du helt fint bare kan "dette" innom, koselige folk treffer du alltid, tidvis veldig fult.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Hege E

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Denne plassen skuffet da det både er dyrt og dårlig service. Da de ikke har vin/drinkmeny ba jeg bartenderen lage meg en god drink alla mojito. Det jeg fikk lignet mer på white russian, og smakte ikke noe bedre. Uttykte at jeg var skuffet og ba pent om å heller gå et glass rødvin. Personalet var ikke interessert i å høre på hva jeg sa, og opplevdes som lite imøtekommende og vennlig. Tromsø har alt for mange flotte utesteder til at det er verdt å ta turen hit.

Takk, SolveigBr
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Fikk drinker som ikke holder mål. Tilbød å betale noe i mellom for å få nye drinker da vi synes det er særdeles ubehagelig å klage. Blankt avslag og ingen god service. Serverer ikke god GT i melkeglass og mixer en annen drink (ba om noe mojito-lignende men fikk noe helt annet) som virkelig ikke holder mål! At det ikke er lås i døra på herretoalettet bekrefter inntrykket desverre.

Tromsø har for mange bra steder til å kaste bort tida på solid.

1  Takk, Pål-Are B
Anmeldt 1. april 2018

Det skal de ha. Du finner sjelden stengte dører på Solid. Men dyrt er det. Men greit nok. Du treffer mye mennesker, du er midt i Storgate, kanskje litt utenfor den vanlige "stripa" men hva gjør vel det. Du får det du skal ha. Og stort sett alltid møter du åpne dører.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, styrk
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Dyr lunch,med følelse av utested. Nok sagt smakte greit da. Kaldeste toalettet i verdens historien. Serveringen var treg, men vennlige

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 381larsu

Reisende som så på Solid AS, så også på

Har du vært i Solid AS? Del dine erfaringer!