Morgen sjelefred!

09:00 - Og starte morgenen her med avslappende badstuer i fredfulle omgivelser er som balsam for... les mer

Anmeldt 14. desember 2020
Reisejente85_
Larvik, Norge
Fantastisk på alle måter!

Vi var en gjeng på 8 som hadde en 4timers cruice med full pakke! Maten var helt fantastisk og... les mer

Anmeldt 26. januar 2020
Skadefryd

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
774 anmeldelser
Anmeldt 19. januar 2018 via mobile enheter

En fantastisk tur , bort med sne på m varme og ut på havet.
Ett isbad ble gjennomført, flott sauna fine dusjer og nydelig fiskesuppe til dessert.

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, Jeanette3135
Julie909, General Manager på Vulkana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Håper å kunne ønske deg velkommen tilbake!

mvh Julie / Crew Vulkana

Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

Vi lå til kai i Tromsø en kald kveld i desember. Ble tatt i mot med varm drikke og fikk omvisning på båten. En fantastisk kveld med bad i stampen (saltvann), tyrkisk dampbad og badstu. Forfriskende bad i sjøen hører med for de som tør! Fikk servert nydelig mat til middag. Øl og vin kan kjøpes ombord. Badekåpe, håndklær og slippers til alle, samt tilgang til dusj. Dette kan virkelig anbefales.

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, Elitine77

Tusen takk for tilbakemeldingen fra deg, det setter vi stor pris på å høre! Håper vi har muligheten til å ønske dere velkommen ombord igjen ved en senere anledning!

mvh

Julie / Crew Vulkana

Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Vi dro ut med Vulkana på en 3-timers lunsjtur 30.september. Tromsø viste seg fra sin aller beste side; sol og blikkstille hav. Har egentlig bare positive tilbakemeldinger, badestampen var passe varm, havet var iskaldt, badstua var varm, fiskesuppa var varm, ølen var kald, vertskapet var utrolig imøtekommende og trivelige. I tillegg til mannen min og jeg var det 6 andre med på turen, og jeg tror at 8 stk er et passende antall gjester. Rullering mellom badestamp, badstue, dusj, dampbad og dekkstoler gikk i allefall knirkefritt.
Ok, det koster en del, vi var så heldige å få vår tur i gave. Men om man har anledning å unne seg en Vulkanaopplevelse en gang, så er det absolutt verdt det.

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, 944elinl
Anmeldt 30. mars 2017 via mobile enheter

Dette er helt utrolig, vi gikk til det uventede å er så strålende fornøyd. Super service , fantastisk mat, så er det ett vertskap som bryr seg. Strålende vær, utrolig flott reisefølge. Dette bør oppleves.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Jeanette3135
Anmeldt 30. mars 2017 via mobile enheter

Et særdeles vellykket besøk hos Vulkana sammen med venner. God komfort og service. Utmerket bevertning. Anbefales!

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, 441marits