Northern Lights Chase med ekte nordnorsk sjarm

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Tromsø Friluftsenter på
Anmeldt 12. februar 2020

Flott opplevelse, med fine folk. Flott natur, behagelig tur og en opplevelse. Kan virkelig anbefales :))

Takk, Elisabeth M
Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

Vil gjerne takke for en kjempeflott tur og opplevelse jeg hadde på turen.

Det ble skapt minner for livet og jeg kommer igjen.

Anbefaler dette på det sterkeste.

Klem ifra Bodil

Takk, samholdsbloggen
Anmeldt 22. oktober 2019

En fantastisk tur i solskinnet med Rib båt. til tross for at det var lite bølger, var det artig. Værskifte til tåke og snø senere. Vilt og vakkert i havgapet. tromsø viste seg fra sin beste side.

Takk, rakablakk
Anmeldt 21. oktober 2019

For en dag, tusen takk for en flott opplevelse. Og for en stemning du var med på å lage. Vi fikk virkelig se Tromsø fra sin beste side. TAKK!

Takk, Elisabeth M
Anmeldt 13. februar 2019

Vi var de eneste Nordmenn blant 16 deltagere på «Nordlyssafari» lørdag 7 februar. Majoriteten av deltagerne var unge Kinesiske damer på Europa ferie over kinesisk nyttår. En litt pussig situasjon da vi ett par ganger ble tatt for å være en del av vertskapet ikke deltager. Det er visst ikke vanlig med nordmenn med på disse turene!
Men det burde vi. Med Trine som vert ble vi tatt med på en forrykende reise hvor hennes historier, fortellinger og kommentarer var opplysende, morsomme og kom som vanlig «rett fra lævra» som vanlig her oppe i nord.
Vi nordmenn, og i alle fall oss «søringer» har garantert større utbytte av en slik tur hvis du booker deg inn i rammene til Tromsø Friluftsenter og Trine. Busstur med fortellinger og video, veldig fine rammer rundt nordlyset ute ved sjøen på Kvaløya, flott lavo som varmet på mer enn en måte i det kalde været denne lørdagskvelden. Min samboer og jeg hadde en veldig bra opplevelse og vi anbefaler Tromsø Friluftsenter og Trine til alle søringer og andre som ønsker å oppleve nordlyset.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Per H
Trine R, Eier på Tromsø Friluftsenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2019

Ha ha ha ha.. for en HERLIG tilbakemelding!!! tusen takk for sååå gode ord, å vi elsker du setter fingeren på den nordnorske kulturen som vi er så stolt av!:-) Håper å se dere igjen en dag!!

Mvh Trine