“Sentral plass for et glass”
Anmeldelse av No 24

No 24
Vurdert som nr. 54 av 137 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Bar, Kafé, Pub
God for: Barscene
Middagsalternativer: Uteservering
Anmeldt 20. august 2021

Grei plass for et glass og avslapping. Uteplass med god oversikt over hva som rører seg i byen Ok service og du får det du forventer

Takk, Isbjorn1955

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Koselig bar med oppvarmet uteservering . Hyggelig og hjelpsom bartender som hadde kunnskap om de ulike øltyper som var på tapp.

Takk, alfmagne
Anmeldt 10. juni 2018

Foretrekker å sitte ute når jeg er på No 24. Musikk og storskjerm inne. Meget vennlig og service innstilt betjening.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Odd Arne H
Anmeldt 13. januar 2018

Trivelig betjening og topp service!
Fredag var jeg på Nr 24 sammen med flere damer i «vår beste alder». Vi møttes på ettermiddagen, noen kom og noen gikk, de fleste ble, men ut på kvelden ble vi litt sulten. Nr 24 serverer ikke mat, men ingen hadde lyst til og forlate stedet, og vi skulle jo også se på håndballkampen.
Og tenk, vi fikk lov til å bestille hentepizza og spise den der.
Er ikke det toppen av service, så vet ikke jeg. (Håper ikke vi har starta en trend).

Dato for besøk: november 2017
Takk, unni111
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Sentralt beliggende med inne og "ute" areale. Følte litt å være tilbake på 80 tallet når jeg kom tilbake på hotellet. Ytterjakka stinket røyk, selv om vi var "ute". Overbygg med varmeovner i taket og vegger? Ute? Uansett en artig opplevelse i dagslys kl 01. på natta!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, OdBjB

Reisende som så på No 24, så også på

Har du vært i No 24? Del dine erfaringer!