Anmeldt 6. februar 2018

Fikk ikke kontakt på oppgitt tlf nr for å melde ankomst slik man ble anmodet om; måtte gå via annet hotell som visste lite om hotellet. Rommet var knøttlite og kaldt og fuktig. Kjøkkenet var ikke åpent når man trengte å lage seg frokost før jobb. Kopper ble ikke båret ut av rommet slik det var lovt etter info på rommet. Derimot ble håndklærne skiftet hver dag uansett om de hang på kroken eller ikke.

Fikk god hjelp til å bære opp bagasjen de to lange trappene som var (ingen heis), men med en syrlig kommentar om hvor mye bagasje jeg hadde... (hadde vært hjemmefra i 5 uker; noe som strengt tatt ikke var resepsjonistens sak ). Veldig glatt utenfor hotellet; selv med piggsko gikk jeg med hjertet i halsen ned den bratte hellingen til veien. Ellers er hotellet sentralt; og det er bra; også bra med en ordning med "fellesmat" fra folk som har reist; må jo bli sånn når man må ordne med mat selv.

Hotellet anbefales dermed bare om sommeren og bare for en kort tid.Kommer ikke tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, ingridelisabethhovde
Anmeldt 1. august 2017

Endte opp her fordi alt annet var booket i byen. Leiligheten jeg fikk kunne vært grei nok, men du skjønner når du kommer inn og møter en luftavfukter, at her er det noe som ikke stemmer. Dette var forsøkt dekt over av duft-spray, i slike mengder at selv de mest ivrige brukere av billig parfyme ville blitt mektig imponert. Leiligheten hadde et lite kjøkken, og et lite bad, sovealkove og en liten stue. Greit nok, men det ser ut som det er pusset opp av byens løse fugler. Siden alt var fullt var det ikke mulig å bytte. 3750,- for to netter med hodepine pga stanken er uakseptabelt !!

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, H1105FLjohnj
Anmeldt 6. mars 2017 via mobile enheter

En fin helg i Tromsø, med unntakelse av studioleiligheten som vi booket hos ABC Hotell. Leiligheten hadde veldig høy fuktighet, det luktet mugg inne i leiligheten og ingen vinduer lot seg åpne. Vannet rant også dårlig ned i baderomsvasken.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Nina S
Anmeldt 28. januar 2017 via mobile enheter

ABC hotell har gjort det igjen. For andre gang legger de innsats i å ødelegge en etterlengtet helg! De venter til absolutt siste sekund med å fortelle deg at din booking har ikke var tilgjengelig. Dette er ikke første gang, og rett etter er det fortsatt mulig å bestille.
Jeg føler meg rett og slett lurt, og det ble ikke vist et snev av vilje til å løse problemet.
Tusen takk for nok en dårlig opplevelse med dere!

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, anderss725
Anmeldt 12. desember 2016 via mobile enheter

Bodde her i fem netter i forbindelse med skole. Hadde tomannsrom. Litt små rom med tanke på bagasje. Ingen skap på rommene. Felles bad og dusj med god standar. Første natt ble på et skittent rom som luktet fælt. Gulvet var ikke vasket, det var helt seigt med mange flekker av gris. Fikk byttet rom, det var rent. Ble ikke vasket på gulvet eller gjort rent iløpet av uken, selv om vi hang ut lapp om at det var ønskelig. Ellers helt ok. Tilgang på kjøkken med fryktelig lite kjøkkenredskaper. Kjøleskapet var defekt på begge rommene. Alt frøs til is uansett hva det stod på av temperatur. Ellers helt ok å bo her iløpet av en uke eller to.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, FrkMarie89