Ulike måter å oppleve Polarmuseet på
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Mye informasjon. Alle tekster kun på norsk. Mye interessant, men burde vært modernisert for å være mer "up to date".

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Inge E
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Museum med sjel, fine utstillinger, gode informasjonsskilt som gir fin informasjon. Passer til både store og små.

Dato for opplevelse: august 2019
2  Takk, ronaldhR7195QC
Anmeldt 28. mars 2019 via mobile enheter

For en med interesse for historiske reiser til polare strøk var dette en fantastisk opplevelse. Så mye originalt fra turer med Fram ++ er utstilt. Jeg ble reint rørt!

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, 365gerdl
Anmeldt 18. februar 2019 via mobile enheter

Polarmuseet var ett interessant bekjentskap. Mange interessante ting om polferder og fangstfolk. Kan anbefales for og få ett innblikk i disse historiske begivenheter. Frank

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, 371franki
Anmeldt 14. oktober 2018

Et spennende sted for både små og store. En nær historie som er lite kjent for folk flest, kanskje utenom for oss som bor i nord. Savner mer info om Hilmar Nøis, men Petter Rudi er jo gull. Absolutt verdt et besøk.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, TorB100