Ulike måter å oppleve Polarmuseet på
Anmeldt 15. september 2020

Et flott museum som har fine utstillinger. Overraskende stort, fordelt over flere etasjer. Det var veldig interessert og flott innredet. Anbefales.

Dato for opplevelse: september 2020
2  Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 25. august 2020

Intimt og fint museum i sentrum. Gir et informativt bilde av historikken rundt de kjente polfarerne og livet i polare strøk fra gammel tid. Beregn 1 time, billettpris kr. 70,- (aug. 20)

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, TOR S
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et kjempe flott museum. Første etasje er viet til livet i polarstrøk da spesielt De som drev fangst. Mange utstoppa dyr og flotte utstillinger. Øverste etasje er viet Amundsen, Nansen og de andre som utforsket pol områdene. Anbefales hvis en er i Tromsø

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, beatev115
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og kjæresten er egentlig ikke av den typen som drar på museum, men vi ga det et forsøk.
Det ble bedre enn forventet. Inngangsprisen er grei, og du får det du betaler for.
Fine og detaljerte utstillinger som gir deg et godt innblikk i nord-norsk kultur, og historie.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Annndr3a
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Mye informasjon. Alle tekster kun på norsk. Mye interessant, men burde vært modernisert for å være mer "up to date".

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Inge E