Anmeldt 28. oktober 2017 via mobile enheter

Ikke noe elstra her. Ligger midt i sentrum av Tromsø, men ut over det ikke mer. Gamle og skittne møbler og storhetstiden er long gone. Ingen såpe, håndduk eller dopapir. Kjipa greier. Ikke kos stemning.
Strykejern har de da:-)

Dato for oppholdet: oktober 2017
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, CamiSvingen
Anmeldt 12. september 2017

Dette hotellet har æ brukt mye tidligere, men etter at dem har skiftet eiere, så e det slutt for min del. Her må kun den som skal bo på hotellet bestille rom, for ellers blir man fort mistenkt for å være ute på noe med svindel, fatter ikke at noen i en resepsjon kan uttale sæ slik, her booker æ via Booking på mitt navn, og ringer og oppgir navnet på vedkommende som skal bruke rommet, og vedkommende står der med sitt eget Visa kort for å betale for rommet, og neeeeida, her skulle det ringes ned til Gran Canaria først for å være sikker på at dette ikke var noen svindel, merkelig greier som æ aldri før har opplevd. Neida det finnes nok av koselige hoteller i Tromsø som æ heller foretrekker.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Ottar A
Beate F, Manager på Amalie Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2017

Hei Ottar,
Takk for at du tar deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen til oss.
Resepsjonisten som tok imot damen du booket for er en hyggelig gutt, som fulgte sine instrukser. Om han ble oppfattet som uhøflig er jeg sikker på at det beror på hans usikkerhet ettersom han er ny i jobben. Han har kanskje ikke klart å formidle grunnen til at hotellets regler ifm kredittkortbetaling er blitt strengere.
Det er upromlematisk å booke for andre gjester enn seg selv, men det er viktig at hotellet har korrekt informasjon om både betalingsmetode og gjesten som faktisk skal bo på hotellet. Vi håper at damen du hadde booket for hadde et fint opphold i Tromsø.

Med nye eiere kommer ofte nye retningslinjer. Rutiner rundt kredittkortbetalinger er blitt endret på, for å sikre både kredittkorteier og hotellet.
Vanligvis går dette fint, og vi beklager om dere ikke fikk bra nok informasjon rundt dette. Din tilbakemelding er tatt til etterretning, og vi vil forbedre kommunikasjonen rundt dette i fremtiden.

Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

Veldig fin plassering og koselige ansatte i resepsjonen. Rommet var fint, litt slitent bad. Stort pluss med vafler i resepsjonen ved ankomst :) Behjelpelige ansatte som kunne bidra med tips til kollektivtransport og restauranter var et stort pluss! God frokost med bra utvalg.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 672inesz

Hei Ines,

Tusen takk for en fin tilbakemelding. Vi er glade for at du hadde et fint opphold, og ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Bodde der med mine barn på 8 og 10 år en natt i august. Ankom forsinket med siste fly fra Oslo, og fikk en vennlig velkomst og effektiv innsjekk av nattevakten.

Rom 312 var romslig, med dobbeltseng og en køyeseng, samt skrivebord og et stort TV. Også badet var stort, men litt slitt. Sengene var veldig gode, og hadde to puter per hode. På rommet var det utstyr til å lage kaffe og te.

Frokosten ble servert mellom kl. 07-11 denne lørdagen. Ferskt brød er positivt, ellers var det kun hva man kan forvente på buffeten. Alt i alt mener vi at frokosten er det svakeste punktet på Amalie hotell.

Vi fikk oppbevare bagasjen på eget låst bagasjerom mens vi var turister i byen.

Vi betalte 1695 kr for et rom med fire senger, betydelig billigere enn å leie to dobbeltrom hvor som helst ellers i byen. Alt i alt et hyggelig opphold på et veldig sentralt hotell, med god service, og fine men litt slitte lokaler.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, KEGillesen

Hei,
Takk for en konkret og konstruktiv tilbakemelding. Vi er glade for at dere hadde et fint opphold, og ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 8. juni 2017

Har tilbringt 2 netter her og mistrivdes fra første sekund.
Inngangspartiet er sjabert, knuste heller, fontene full av søppel og plast. Respsjonen ser ut som en brun pub. Uteplassen er forbeholdt røkere , skitne bord med tomme kaffekopper og fulle askebeger møter deg på uteplassen., denne anbefales ikke til ikke røkere/ alergikere . Alle vinduer , hvorenn du snur deg er svært skitne.
Renhold er ikke på topp.
Rommet svarte ikke til forventning , her fikk jeg gratis oppgradering . Prøvde etter bestilling ; å kontakte hotellet i 4 dager uten å få svar. Telefonen var slått av , og ingen responderte på mine mail.
De hadde hadd stengt i pinsen , men her burdte det vært vakttelefon, slik at man kan avbestille hvis sykdom eller annet oppstår.
Ba om å få avbestille siden jeg ikke hadde fått respons hos dem før ankomstdag på morgenen. Men det fikk jeg ikke , fikk rombytte som mulighet.
Etter at jeg påpekte at jeg ville gi dem karakter på tripadvisor , ble rot og kaos i inngangspartiet ryddet , og søppel i fontene fjernet.
Igår var en murer å ordnet de knuste hellene.
Det så straks bedre ut.
Det er noe med førsteinntrykket ,det setter seg i følelsene umiddelbart. Og dette føltes bare ikke bra.
Frokosten var ordinær , greit utvalg , men ingen høydepunkt.
Jeg vil rett og slett ikke anbefale hotellet. Det minner meg om ett slitt trestjernes sydenhotell.

Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste alene