Anmeldt 14. august 2018

Hotell med små, enkle enkeltrom. Smale senger og noe trangt baderom. Hotellet ligger ved havna og det er mye måkeskrik om natten. God frokost, bra service, men ingen vakt om natten. Hotellet har sentral beliggenhet i forhold til kommunikasjonsmidler

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, John-Henrik J
Anmeldt 12. mars 2018

Et trivelig middel stort hotell i sentrum av Tromsø. Trivelig og sevice-minded personal. God og passelig stort utbud av frukost. Rummen var fint inredde og det er en trivelig atmosfere på hotellet. Det burde stå når man velger hotellet at frukost ikke ingår i priset. Vi trivdes godt når vi fikk valgt til frukost.

Romtips: Jeg valgte rom uten vegg til vegg teppe da jeg har dårlige lunger.
Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, evas22
Anmeldt 28. oktober 2017 via mobile enheter

Ikke noe elstra her. Ligger midt i sentrum av Tromsø, men ut over det ikke mer. Gamle og skittne møbler og storhetstiden er long gone. Ingen såpe, håndduk eller dopapir. Kjipa greier. Ikke kos stemning.
Strykejern har de da:-)

Dato for oppholdet: oktober 2017
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, CamiSvingen
Anmeldt 12. september 2017

Dette hotellet har æ brukt mye tidligere, men etter at dem har skiftet eiere, så e det slutt for min del. Her må kun den som skal bo på hotellet bestille rom, for ellers blir man fort mistenkt for å være ute på noe med svindel, fatter ikke at noen i en resepsjon kan uttale sæ slik, her booker æ via Booking på mitt navn, og ringer og oppgir navnet på vedkommende som skal bruke rommet, og vedkommende står der med sitt eget Visa kort for å betale for rommet, og neeeeida, her skulle det ringes ned til Gran Canaria først for å være sikker på at dette ikke var noen svindel, merkelig greier som æ aldri før har opplevd. Neida det finnes nok av koselige hoteller i Tromsø som æ heller foretrekker.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Ottar A
Beate F, Manager på Amalie Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2017

Hei Ottar,
Takk for at du tar deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen til oss.
Resepsjonisten som tok imot damen du booket for er en hyggelig gutt, som fulgte sine instrukser. Om han ble oppfattet som uhøflig er jeg sikker på at det beror på hans usikkerhet ettersom han er ny i jobben. Han har kanskje ikke klart å formidle grunnen til at hotellets regler ifm kredittkortbetaling er blitt strengere.
Det er upromlematisk å booke for andre gjester enn seg selv, men det er viktig at hotellet har korrekt informasjon om både betalingsmetode og gjesten som faktisk skal bo på hotellet. Vi håper at damen du hadde booket for hadde et fint opphold i Tromsø.

Med nye eiere kommer ofte nye retningslinjer. Rutiner rundt kredittkortbetalinger er blitt endret på, for å sikre både kredittkorteier og hotellet.
Vanligvis går dette fint, og vi beklager om dere ikke fikk bra nok informasjon rundt dette. Din tilbakemelding er tatt til etterretning, og vi vil forbedre kommunikasjonen rundt dette i fremtiden.

Med vennlig hilsen
Beate F

Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

Veldig fin plassering og koselige ansatte i resepsjonen. Rommet var fint, litt slitent bad. Stort pluss med vafler i resepsjonen ved ankomst :) Behjelpelige ansatte som kunne bidra med tips til kollektivtransport og restauranter var et stort pluss! God frokost med bra utvalg.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 672inesz

Hei Ines,

Tusen takk for en fin tilbakemelding. Vi er glade for at du hadde et fint opphold, og ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen

Beate F