Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Gratis avbestilling frem til 13.10.22
Agoda.com
Trip.comUSD 124
Anmeldt 2. juli 2021

Parkeringen tilknyttet hotellet levde ikke opp til forventningene. Parkeringen er under et annet hotell et lite stykke unna. Parkeringshuset er meget trangt og lite. Dette var informasjon som ikke kom godt nok fram på hotellets nettside og under booking. Hadde nok valgt et annet parkeringsalternativ. Ellers er hotellet meget koselig, ryddig, rent og behjelpelig.

Takk, 682vildel
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Hadde med sykkel og mye bagasje. Ble tatt imot på en enormt god måte. Hele veien helt topp service. Neste overnatting i Tromsø blir her. Kort vei til spissteder, hurtigrute etc. Trivelig frokost plass. Kaffe tilgjengelig.

Reisetype: Reiste alene
Takk, johnhalvardw
Anmeldt 10. desember 2019 via mobile enheter

Vi trives godt her og bor her jevnlig. Hotellet er lite, rommene litt slitt men rene. God seng og lite støy.
Vafler på ettermiddager og hyggelig betjening i resepsjonen. Grei frokost med alt det vanlige.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Heges10
EnterAmalie, Guest Relations Manager på Enter Amalie Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2019

Hei,

Og takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at dere bor hos oss jevnlig!

Anmeldt 25. juli 2019

Bodde på hotellet under Buktafestivalen i sommer. Ble møtt av en hyggelig resepsjonist som kunne fortelle meg at det fulgte frokost med. Så herlig, tenkte jeg. Neste morgen fulgte det ikke frokost med.. Så litt rotete informasjon. Hadde enkeltrom, som var svært stort. Så stort at den 90cm breie senga godt kunne blitt oppgradert til 1.20. Masse hår i dusjen, ellers ok reint. Vannkoker på rommet trekker opp. Selvsteik av vafler mellom 18-20 hørtes også hyggelig ut, men ble ikke benyttet.

Dato for oppholdet: juli 2019
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, siri13
EnterAmalie, Public Relations Manager på Enter Amalie Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2019

Hei, og takk for din tilbakemelding!

Vi vil beklage igjen for glippen med frokosten og slett rengjøring, og vil ta dette videre med ansvarshavende. Vi håper du kommer tilbake og får prøvd vaflene våre!

Anmeldt 11. juni 2019

Hotell med bra beliggenhet. Gjestfri betjening. Små rom med dobbel seng i hjørnet som er litt krokete. Lite, men fungerende bad. Rein tog ryddig på hotellet. God frokost meny. Veldig greit elles. Rimelig alternativ i Tromsø

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, trtor
EnterAmalie, Guest Relations Manager på Enter Amalie Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2019

Takk for gode ord! Vi setter pris på all tilbakemelding, og ønsker velkommen tilbake!