Tromsø: Paris of the North Walking Audio Tour av VoiceMap

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Nordnorsk Kunstmuseum på
Anmeldt 2. mars 2021

Det var en årsutstilling av norsk kunsthåndverk som ble vist over 2 etasjer, og den viste stor variasjon av flott norsk kunsthåndverk. Katalogen viste prisen på verkene som nok stor sett havner på museer etc. på grunn av høye priser. Butikken til museet var veldig bra. Jeg ser at noen anmeldelser skriver at det er gratis inngang, men vi måtte i alle fall betale inngangspenger.

Dato for opplevelse: mars 2021
2  Takk, Ingeborg56
MarjaReiboGundersen, Informasjonssjef på Nordnorsk Kunstmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. april 2021

Takk for ditt besøk og for at du skriver en anmeldelse! Det er riktig at vi nå tar 80 kroner i inngangsbillett (barn og studenter går gratis). Vi må bare beklage hvis dette ble en overraskelse for deg når du besøkte oss. Vi har prøvd å få ut informasjon om dette, men det er dessverre vanskelig å nå ut til alle. Anmeldelsene her på siden er nok fra tiden før vi begynte å selge billetter. Takk for forståelsen, og velkommen tilbake!

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Et veldig fint museum. Det var en håndfull med flotte bilder og samisk kunst. Utstillingene var godt presentert og med fine fortellinger. Veldig hjelpsomme ansatte også.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Helene Cecilia K
KjetilRydland, Informasjonssjef på Nordnorsk Kunstmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Tusen besøket og den gode tilbakemeldingen.

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Her er det absolutt verdt å stikke innom for en kunstopplevelse når du er i Tromsø. Nå er det en flott utstilling om folk og steder. Gratis inngang. Rom for kontemplasjon i en ellers pulserende by. Sentral plassering. Anbefales!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, HCMy
KjetilRydland, Informasjonssjef på Nordnorsk Kunstmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Hei!

Tusen takk for besøket og anmeldelsen!

Nordnorsk Kunstmuseum innfører inngangspenger på kr 80 fra og med 1. januar 2019. Studenter og alle under 18 kommer inn gratis. Jeg tillater meg å bruke denne kommentaren til å spre budskapet til nye besøkende. Håper du synes det er OK.

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Jeg liker kunst og når det er gratis er det ennå bedre. En fin samling kunst som er verdt et besøk for alle.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Tony H
KjetilRydland, Informasjonssjef på Nordnorsk Kunstmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Tusen takk for besøket og for at du skrev en anmeldelse!

Vi innfører inngangspenger på 80 kr 1. januar 2019. Jeg legger det til her for å spre informasjonen. Håper du synes det er greit.

Anmeldt 12. desember 2016

Ble møtt av vennlig personale og gratis inngang. Nydelig og levende hvit marmor i 1. etg. Opp fant vi den faste utstillingen som besto av en mengde nydelige malerier som skildret livet og naturen i Nord. Her var det så mye flott å se, så vi ruslet rundt der lenge.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, monast