1 times foto- og historiecruise

fra
kr 890,00
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Polaria på
fra kr 890,00
fra kr 1 200,00
fra kr 1 800,00
fra kr 2 200,00
Anmeldt 27. oktober 2018

Veldig greit og morsomt sted, spesielt for barn. Mye fint og se på og jeg hadde et ganske fint besøk der.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, SupEvan
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk fin plass, og selene er så søte! En kjempekoselig plass for alle. Er ofte på besøk og liker det like mye hver gang.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 951gunhildh
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

En suksess med min 4 åring da de tilfeldigvis hadde åpen dag med rebus, gaver og masse andre barn. Høydepunkt var selene.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Tony H
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Var der med barn på 6, 7 og 12 år. Den største syns det ble litt kjedelig men de to minste syns det var interessant og gøy. Fin film som vises.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, tulvik
Anmeldt 29. juli 2018

Vårt besøk ble innledet med et par glimrende filmer. Det er grunn til å anbefale barnefamilier spesielt å besøke Polaria.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, jee2014eeeee