1 times foto- og historiecruise

fra
USD 88,16
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Polaria på
Anmeldt 27. oktober 2018

Veldig greit og morsomt sted, spesielt for barn. Mye fint og se på og jeg hadde et ganske fint besøk der.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, SupEvan
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk fin plass, og selene er så søte! En kjempekoselig plass for alle. Er ofte på besøk og liker det like mye hver gang.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 951gunhildh
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

En suksess med min 4 åring da de tilfeldigvis hadde åpen dag med rebus, gaver og masse andre barn. Høydepunkt var selene.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Tony H
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Var der med barn på 6, 7 og 12 år. Den største syns det ble litt kjedelig men de to minste syns det var interessant og gøy. Fin film som vises.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, tulvik
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Polaria er et veldig spennende sted og jeg vill tro det er spesielt gøy for oss med barn. Prisene er kanskje litt i det stiveste laget men la gå. Mann kan velge å starte med en film fra Svalbard laget av selveste Ivo Caprino. Deretter kommer mann ut i et tillaget arktisk landskap. De har flere tanker med fisk og en stor tank med seler, disse trenes og mates to ganger om dagen (i åpningstidene) Seltrenerne er meget dyktige og har god kommunikasjon med publikum og behersker engelsk veldig godt.

I sommer tok vi med eldstemann vår (8 år) Han bestemte seg for at her skulle han jobbe. Kjekt å se hvor flinke de ansatte var med barn. Både store og små var mektig imponert over kunnskapen til de ansatte om seler, fisk, skalldyr etc.

Det finnes også en cafe hvor mann kan få kjøpt noe å drikke og litt å spise. Her hadde vanlig mann i gata kanskje klaget på noe rot på bord og bufetten, men som ansatt i hotellnæringen vet jeg at i turistsesongen er det svært vanskelig å holde det spotless til en hver tid.

For turister og spesielt interesserte er det også en suvenirbutikk ved resepsjonen.

To tomler opp for både Polaria og de ansatte.

PS vi besøkte ikke fangstskuta som ligger vestsiden av, men vet fra tidligere erfaring at også den er vært et besøk.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, IvarAawesome