Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Polaria på
1 times fotocruise
22 anmeldelser
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Ikke så stort. En ok start med film over Svalbard og nordlyset. Ellers var det utrolig mye folk. Se showet og akvariene er bra. Er nok noe kjekkere med yngre barn.

2  Takk, beatev115
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Det var mye mindre enn det ser ut på utsiden. Var noen akvarium med fisk og andre dyr som var spennende og se på nært hold. Det som var stas var selene, men fikk litt bismak da vi syntes det var litt lite. Vi betalte 1400kr for 8 familiemedlemmer, og følte oss ganske ferdig etter 1 time. Hadde heller brukt penger et annet sted. Det var også overraskende mye mennesker presset sammen. Kjøpte to kaffe i pappkrus fra en diger kanne, og det kostet 70kr. Typisk turistfelle, men glad vi fikk se sel på nært hold.

Takk, simness
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Små, overflatiske utstillinger, dårlig belysning og lite dyptgående informasjon.
Selene var høydepunktet.
Sikkert ok for cruise-turister

Takk, dhodotdoydhf
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur på Polaris med barn på 11 og 14. Engasjerte ansatte som er gode formidlere av kunnskap. Fascinerende.

1  Takk, cyberaage
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Polaria er en fin erfaring å ta med seg. Gir deg et godt innblikk i hva som skjer i havet på godt og vondt.
Hadde håpet å få se at selene ble matet, men de besøkende sto som sild i tønne.
I disse Covidtider burde ikke det foregå.

Takk, Stigh48