1 times fotocruise

fra
USD 81,64
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Polaria på
1 times fotocruise
27 anmeldelser
Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Dyrt, i forhold til hva man får for pengene.Fikk ingen beskjed om man måtte ha et spesielt klistremerke for å få se på mating av seler, og ble derfor jaget bort. Dårlig merking av hva man ser i akvariene. Iskaldt inne, man må ha på yttertøy. Jevnt over ga det en dårlig opplevelse.

Dato for opplevelse: februar 2021
Takk, annebritta2018
Anmeldt 13. februar 2021 via mobile enheter

Har vært på Polaria noen ganger, og koser meg mye hver gang. Er veldig glad i seler, og synes det er kjempefint å få se dem på nært hold. Også flott film om Svalbard, og utstillingene om Arktis, fisk og øvrige sjødyr er lærerike. Minuset er at det er litt i dyreste laget. Likevel, fint sted å tilbringe en time eller to.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, witchofthewilds
Anmeldt 9. januar 2021 via mobile enheter

Hyggelig besøk for meg og min datter på 10 år. Ikke veldig stort men vi var fornøyde. Så seler og andre spennende fisker. Så fin film av Nordlyset på kinoen der, som var hyggelig da vi ikke fikk sett det i virkeligheten

Dato for opplevelse: januar 2021
Takk, 229nataliea
Anmeldt 30. november 2020 via mobile enheter

Lite sted med få dyr og fisk ift. andre steder, men foringen gjør opplevelsen litt mer spennende. Butikken er ganske stor med masse varer for turister, noe de kunne ha brukt plassen til å utvide. Men skjønner at det er mer profitt i butikken enn ellers...

Dato for opplevelse: november 2020
2  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 6. november 2020 via mobile enheter

Dyrt og kjedelig. Ett lite strukturert sted, der du går rundt og rundt og havner flere ganger på samme sted.
Burde kansje tenke annerledes i covid tiden som er her, og da tenker jeg på kjøleskap og fryser som så mange tar i. Filmen var grei nok, men med så mange skjermer, så burde de klare å skrive dyrearter på flere språk.

Dato for opplevelse: november 2020
Takk, Thor J