1 times fotocruise

fra
USD 81,64
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Polaria på
1 times fotocruise
27 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Morsomt for små barn å se fisker, krabber og seler. Det var fine lokaler med noen fine akvarier med fisk og sjøplanter. Det var også mulig å se film om Svalbard i en kinosal som var ganske fint. Det var en fin opplevelse, men det er veldig lite. Så moroa varer ikke så lenge. En time er mer enn nok tid her.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Trokken
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Det var gøy å se på selene. Ellers var det lite å se på. Sikkert fint for familier med barn, men ikke for unge voksne.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, veronicau673
Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Dyrt, i forhold til hva man får for pengene.Fikk ingen beskjed om man måtte ha et spesielt klistremerke for å få se på mating av seler, og ble derfor jaget bort. Dårlig merking av hva man ser i akvariene. Iskaldt inne, man må ha på yttertøy. Jevnt over ga det en dårlig opplevelse.

Dato for opplevelse: februar 2021
Takk, annebritta2018
Anmeldt 13. februar 2021 via mobile enheter

Har vært på Polaria noen ganger, og koser meg mye hver gang. Er veldig glad i seler, og synes det er kjempefint å få se dem på nært hold. Også flott film om Svalbard, og utstillingene om Arktis, fisk og øvrige sjødyr er lærerike. Minuset er at det er litt i dyreste laget. Likevel, fint sted å tilbringe en time eller to.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, witchofthewilds
Anmeldt 9. januar 2021 via mobile enheter

Hyggelig besøk for meg og min datter på 10 år. Ikke veldig stort men vi var fornøyde. Så seler og andre spennende fisker. Så fin film av Nordlyset på kinoen der, som var hyggelig da vi ikke fikk sett det i virkeligheten

Dato for opplevelse: januar 2021
Takk, 229nataliea