1 times fotocruise

fra
USD 81,64
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Polaria på
1 times fotocruise
26 anmeldelser
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fine fasiliteter og hyggelig aktivitet å gjøre i Tromsø. Ulike akvarier med arktiske arter. Hovedattraksjonen og stjernene av akvariet er de fire selene. Det var flotte fasiliteter for å se de fra ulike vinkler og på nært hold. Det var også av selfôring på tre tidspunkter gjennom dagen som var en fin opplevelse.

Takk, Seaside59972587691
Anmeldt 22. juli 2021

Hyggelig lite akvarium sentralt i Tromsø. Pene og rene akvarier med polare fisk som er fine å se. Kjekt selbasseng med sosiale seler og foringen er verdt å få med seg. Ganske begrenset størrelse så man kommer rimelig fort over det hele. Gode bakevarer i kafeen.

Takk, RouleurKJH
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg var her en hverdag i juli. Noe høy billettpris syns vi. Var 2 filmvisninger; en om dyrelivet på Nordpolen og en om nordlys. Okei filmer. Gikk da videre til informasjon om isbreer etc. Kom så til akvariumet, som vi syns var noe lite. God informasjon om fisker, kråkeboller ++ som var "utstilt". Var også flere sel der som vi observerte at var stas for barna. Selv opplevde vi at det var liten boltreplass for selene, da det var mange sel i et lite basseng. Vi håper de har ytterligere plass utenom åpningstiden, men er redd det ikke stemmer. Ansatt spurte om vi ønsket være med på selmating, men vi takket nei nettopp av grunnen over. Dyr er dessverre ikke turistattraksjoner, er min mening! :(

Takk, Ailiskh
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Fint sted - ungene elsket det! Her kan du se selene svømme over deg, under deg og ved siden av deg. I tillegg er det mye annet å se og å lære, spesielt sjøstjerner og kråkeboller var gøy å se.

Fint lekerom og en grei kafe.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 650sirig
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Morsomt for små barn å se fisker, krabber og seler. Det var fine lokaler med noen fine akvarier med fisk og sjøplanter. Det var også mulig å se film om Svalbard i en kinosal som var ganske fint. Det var en fin opplevelse, men det er veldig lite. Så moroa varer ikke så lenge. En time er mer enn nok tid her.

Takk, Trokken