Macks Brewery (Macks Ølbryggeri)
Ferien 2018

Anmeldt 5. august 2018
abY5401KV
Ørskog, Norge
Mikrobryggeri og Ølhall

Anmeldt 29. juli 2018
jee2014eeeee
Halden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
432 anmeldelser
Anmeldt 5. august 2018

Var bare innom en snartur for en øl og litt rolig kveld, det største problemet er jo å bestemte seg for en øl når der er så mange å velg mellom og så vil man jo smake på alle, men vi får komme tilbake og fortsette en annen gang for ditt må jeg flere ganger

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, abY5401KV
Anmeldt 29. juli 2018

Fikk oppleve både mikrobryggeriet, som i dag "erstatter" det gamle bryggeriet og Ølhallen. Har aldri hørt at andre mikrobryggerier brygger med bakgrunnsmusikk for å få den rette smaken på ølet. Isbjørnen og ølet i Ølhallen var riktig bra. Guidene likeså.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, jee2014eeeee
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Vi synes det var veldig kult å få lære litt om Mack bryggeri, det var en god pris. Fikk se en 20 minutter lang film før vi fikk høre litt om det gamle bryggeriet, nye bryggeriet og mikrobryggeriet. Turen tok Ca. 1t, men ha litt tid på slutten til å smake på forskjellige typer i øl hallen.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, 693pernilles
Anmeldt 29. august 2016 via mobile enheter

Onsdag etter et besøk på Fjellheisen , kjørte vi mot byen for å spise middag. Klokka var 1850 når vi ankom Ølhallen, og det var akkurat tidsnok til å vise mine gjester byens pub nr.1. Våre fem gjester fikk smake 8 forskjellige ølsorter på 0,3l. Servitøren kom bort med ølet, og fortalte velvillig om hva vi skulle drikke. Etter introduksjonen, ga hun oss kortversjonen på Ølhallens historie i løpet av 2 min! Gjett om jeg var stolt av Ølhallen og byen min. Polarhistorien sitter i veggene og det oser av personlighet. Et sted jeg alltid forsøker å finne rom til når jeg får gjester.

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, toreo64
Anmeldt 31. juli 2016 via mobile enheter

Tradisjonsrik pub og attraksjon i Tromsø. Vi bestilte mange småglass med mye ulikt øl, deriblant pubens egen "blanding" bestående av bayer og pils. Min favoritt i dag ble "Segla" fra Senja Håndbryggeri. Et lyst og fruktig øl.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, 155kjetili