“Spis for en hundrings... tar ikke høyde for heisbilletter.”

Fjellstua Café og Restaurant
Vurdert som nr. 78 av 136 Restauranter i Tromsø
Beskrivelse: Kafé, restaurant og bar på Fjellheisens øvre stasjon. Kaffe, vafler, lettere lunsj og full middag. April-september.
Anmeldt 27. august 2021

Uinteressert betjening og misvisende serveringstider på nettsiden. Serveringspersonalet forstod heller ikke hva spis for en hundrings var.

Takk, olemartinn2018

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Bestille to reinburgere, den ene var kjempegod, rykende fersk og smakte helt nydelig. Den andre var en kald, ekkel og kraftig overstekt burger med noe som må ha vært en ukes gammel mais. Ja, det er MAIS på burgeren. Fikk inntrykk av at burgeren sto på kjøkkenet i minst 40 minutter før jeg fikk den servert. Dette var rett og slett tragisk. For 274kr burgeren forventer man mer, men det er klart at her betaler du for utsikten, ikke kvaliteten på maten. Utsikten var forøvrig bra, men i fremtiden tar vi bare kaffe og kake her, varmmaten tar vi et annet sted.

Takk, matildawoldd
Anmeldt 18. juni 2021

Vi hadde begge to finnebiff og nordlyskake, og begge rettene smakte veldig godt. I tillegg så var nordlyskaken så flott dekorert så det var et kunstykke å se på. Det var mange forskjellige gjester der da vi var der, - fra barnehagebarn, eldre med rullestol og rullatorer og venninner på vindrikking (selv om dette var ganske tidlig ettermiddag)

1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Lite å velge mellom på menyen da de var utsolgt og tomme for mange av rettene. Maten ble også servert lunken/kald. Veldig fin utsikt.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, karolinegundersen
KristinaA1115, Booking manager på Fjellstua Café og Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2019

Hei Karoline,

Beklager så mye at du fikk kaldt mat. Det er så mye gjester i byen i tillegg vi arrangere siste selskaper. Vi har ikke nok kapasitet for mere ansatte på kjøkkenet. Snart vi er ferdig med selskaper og vi skal fokusere kun på dere -Kafe gjester. Meny vil bli oppdatert snart også.

Anmeldt 30. juli 2019

Forferdelig finnebiff. For 260 kroner bør standarden være mye høyere. Servicen var middels. Kjempe fin utsikt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Trueinc3
KristinaA1115, Booking manager på Fjellstua Café og Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Heia,

Vi beklager at vi ikke oppfylte forventningene dine.

Reisende som så på Fjellstua Café og Restaurant, så også på

Har du vært i Fjellstua Café og Restaurant? Del dine erfaringer!