Et gammelt hus

herlig sted.

Anmeldt 22. juni 2018
siri13
Evenes, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Spørs hva man er ute etter men dette er et gammelt hus og nettopp det. For de av oss som liker slikt er dette verdt et besøk.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Tony H
Anmeldt 22. juni 2018

Skansen er alltid verdt et besøk. En fredelig plett midt i sentrum, der man føler seg hensatt til fordums tider. Ei samling vakre gamle hus, og en liten kafe. Perfekt for en halvtimes pause fra alt. anbefales varmt.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, siri13
Anmeldt 25. august 2017

Enig tidligere beskrivelser. Et flott historisk sted, som merkelig nok ikke har oppdaget or de senere år. Blitt et sted vi må innom på sommer-besøk i byen. Savner muligheten å få sett seg om i bygningene

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, odd-arthur l
Anmeldt 14. juni 2017 via mobile enheter

Kaffèen på skansen (Bårstua) har den beste fiskesuppen i hele byen. Åpent mandag-lørdag, 12:00-23:00.

The restaurant at skansen (Bårstua) have the best fishingsoup in the town. Open monday to saturday from 12:00 to 23:00.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Christina W
Anmeldt 22. september 2016

Et historisk gammelt sted i Tromsø som mange bør besøke.
Det er mulig å få seg en kopp kaffe på Skansen hvor det enkelte ganger i året er utstilling av veteranbiler.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Arnulf H