“Første besøk,god opplevelse.”

Café Sånn
Vurdert som nr. 38 av 116 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 8 mai 2017

Hyggelig plass med god mat,og veldig hyggelig servitør! Hit går vi flere ganger ved neste tromsøbesøk.

Takk, borealis9600
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 18 mars 2017 via mobile enheter

Fin atmosfære, god mat, god service, sentralt beliggende, masse folk som er imøtekommende. Lokalisert til Kulturhuset, med Aurora kino på andre siden av gata.

Takk, jan m
Anmeldt 21 desember 2016

Dette er et flott sted med fin beliggenhet. Serverer endel småretter og jeg har alltid vært fornøyd med det jeg har fått. Cafe Sånn er et av mine første valg når det gjelder å ta en matbit eller en pils på ettermiddagen. Fint møtested i gode venners lag.

1  Takk, _rhb_4a
Anmeldt 24 oktober 2016

Café Sånn er et hyggelig sted der man alltid føler seg hjemme. Stedet egner seg som studentplass både om formiddagen på café og sent i helgene som uteplass.

Takk, Sara J
Anmeldt 29 september 2016 via mobile enheter

Stedet har en veldig fin atmosfære, kult interiør og hyggelig betjening. Maten var også veldig bra. Kan anbefale kyllingsalaten!

Takk, palboquist

Reisende som så på Café Sånn, så også på

Har du vært i Café Sånn? Del dine erfaringer!