“God beliggenhet”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Rødvinen var for varm, og ett lite glass kostet 88kr! For mye!
Fiskesuppe var helt OK men ville vært ennå bedre med flere og større fiskebiter!
Fikk ett glass vann til retten uten å spørre, bra.
Topp beliggenhet
OK matpriser.

Takk, Frank G

Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Spiste middag på Kaia i kveld. Ble møtt av kun ikke Norsk talende servitører, noe som jeg mener trekker stedet ned.
Rettene vi spiste var veldig små porsjoner til vanlig Tromsø by priser. Maten bar preg av og være lagt rett på tallerken i full fart. Etter bestillingen og servering av maten var servitørene fraværende. Vi måtte gå å lete etter dem for å be om å få regningen. Kommer nok ikke tilbake hit mere .

Takk, Sverre H
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Bestilte fiskesuppe til lunsj. Helt ordinær fiskesuppe med torsk og laks, uten "det lille ekstra". Litt lite fiskesmak av suppen, men helt greit innhold av fisk og grønnsaker. Veldig godt brød til, og salt/pepper på bordet reddet inn denne... koselig sted, greit sted å sitte med utsikt utover tromsøsundet og bort på hurtigruta.

Takk, MonaSylvi
Anmeldt 7. mai 2017 via mobile enheter

Bestilte Boknafisk, veldig positivt overrasket. Stor god porsjon og godt uttrykk.
Delikat og veldig god mat.

Takk, Jan Wegard L
Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

Spiste Boknafisk m/nydelig tilbehør. Store posjoner som var pent anrettet. Trivelige servitører og vakker beliggenhet. Snille priser. Kommer gjerne tilbake . Anbefales på det varmeste.

Takk, Anne R

Reisende som så på Kaia Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Kaia Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!

;