“Dyrt og dårlig!!! ”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Valgte stor skalldyrtallerken for 2 pers. Gedigen skuffelse! Lite mat, stusselig og totalt overpriset (875kr)!!! Rekene var bittesmå og slappe, tror de bare har slengt på noe rester fra i går Styr unna!!!!

2  Takk, nikaboe

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi er to par på besøk i Tromsø og dato,en er 23,07-2020
Vårt allerede andre besøk hos denne restauranten skuffet heller ikke!
I dag var det rekeaften og makan til råvarer får du ingen annen plass i Norge tør jeg påstå !
I tillegg til en servitør som tør by på seg selv, så blir bare opplevelsen meget bra.

Anbefales på det sterkeste

Takk, Seaside10730953962
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Ikke ett førstevalg, men kort vei fra Scandic Ishavshotell. Enkelt innredet og slitt men rent. Antibac ved døren. Bestillte fish and ships som var pent anrettet, men den savnet dessverre smak. Salt og pepperkverner var rene. Det er positivt nå om dagen, men besøket fristet ikke til gjentagelse. Hyggelig betjening løftet helhetsinntrykket.

3  Takk, Restaurantproff
Anmeldt 12. juli 2020

Vi droppa innom her for en middag etter å ha vært på farten hele dagen. Rask servering. Fiskesuppe og burger smakte veldig bra.

Takk, Bjørnar V
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fish&chips var helt ok.
Eplekake med is og crème brûlée også helt ok.

Rask servering og trivelig betjening

Takk, 500vegardf

Reisende som så på Kaia Bar & Bistro, så også på

Har du vært i Kaia Bar & Bistro? Del dine erfaringer!