“Lunsj her var ikke bra. Skalldyrsmørbrød”
Anmeldelse av Kaia Bar & Bistro

Kaia Bar & Bistro
Vurdert som nr. 36 av 136 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Lunsj her var ikke bra. Skalldyrsmørbrød med smøreost smakte ikke spesielt godt, hele retten var smakløs. Hamburgeren til barn smakte heller ikke godt. Kyllkngsandwichen kom uten bacon og pesto. Generelt en dårlig opplevelse. Neste gang sjekker vi Tripadvisor før vi spiser noe sted.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, ingerpernille

Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Bestilte fiskesuppe her - suppa var god, men dessverre ikke særlig varm. Ikke alle som jobbet der var like serviceinnstilte heller, så kunne vært bedre

Dato for besøk: august 2020
4  Takk, sibellaaland
Anmeldt 18. august 2020

Tilbragte 1 uke i Tromsø i aug.2020 og besøkte Kaia siden den lå nært vårt hotel.Koselig uteservering, egentlig,men siste kvelden vi kom dit kunne de ikke gi oss pleddenår vi satt ute pga. av Corona. Hva? Andre steder var dette ikke noe probem, so what. Vi spiste Finn biff der en kveld, men det var en gedigen nedtur. Potetmosen var garantert laget av pulver, smakløs og rar i konsistens,ikke bra.Finnbiffen var et kapittel for seg...Siden jeg lager det selv hjemme og har spist det mye i Finland,vet jeg hvordan det SKAL smake. Det vi fikk servert var noen få biter reinkjøtt i tykk,brun saus!!Huff!sammen med mye løk og champinjong for å fylle tallerkenen. Den verste Finnbiff vi har spist,dette kan de ikke å lage på Kaia!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 88Berit88
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Valgte stor skalldyrtallerken for 2 pers. Gedigen skuffelse! Lite mat, stusselig og totalt overpriset (875kr)!!! Rekene var bittesmå og slappe, tror de bare har slengt på noe rester fra i går Styr unna!!!!

2  Takk, nikaboe
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi er to par på besøk i Tromsø og dato,en er 23,07-2020
Vårt allerede andre besøk hos denne restauranten skuffet heller ikke!
I dag var det rekeaften og makan til råvarer får du ingen annen plass i Norge tør jeg påstå !
I tillegg til en servitør som tør by på seg selv, så blir bare opplevelsen meget bra.

Anbefales på det sterkeste

Takk, Seaside10730953962

Reisende som så på Kaia Bar & Bistro, så også på

Har du vært i Kaia Bar & Bistro? Del dine erfaringer!