“Nydelig rensdyrs wrap”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. september 2021

Hadde ett meget godt lunch måltid her sammen med noen gamle venner under mitt besøk i 9000 byen. Prøvde reinsdyr skav innrullet med grønnsaker og tytte bær med pommes frites til og en god saus.

En meget hyggelig vert på stedet som tilfeldigvis kom fra samme bygd som oss gjorde opplevelsen vår helt super.

Praten gikk lett mellom oss mens vi prøvde å få i oss lunchen.

Jeg har ingenting å utsette på noe ved denne restauranten.

Takk, Baross

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fint sted for å slappe av. Vi bestilte fiskesuppe og var veldig fornøyd med maten. Hyggelig betjening som var svært imøtekommende.

Takk, Seaside59972587691
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fullstendig katastrofe!!
Vi er veldig glad i tapas og bestilte mange tapasretter ved dette stedet. Det var overhode ingen samsvar mellom bilde/tekst i menyen og det som faktisk ble servert. Ostefatet manglet oliven og sherrytomater, brødet minnet om ristet gammelt kneippbrød, smakløse reker, tamme pølser og poteter med noe som minnet veldig om thousand island-dressing. Alt som ble servert var i alt for små størrelser. Vi etterlyste oliven og fikk til slutt noen få oliven på et lite fat. Den serverte oliven var av samme kvalitet som de oliven med paprika man kan kjøpe på glass i matbutikk til kr 14-15 kr.
På toppen av det hele ble maten servert før vi fikk fat og bestikk. Noe av maten var kald da vi kunne begynne å spise.
Kort oppsummert: Spis et annet sted!

Takk, Merethe-KH
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Anbefaler ikke smørbrødtallerken. Umulig å kjenne smaken av råvarene da den druknet i diverse marinade/krydder (gjelder kongekrabbe og reker). Røket blåkveite var alt for mye røykt. Brødet virket heller ikke spesielt ferskt.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, KamVel
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Jeg bestilte tapas og det var grønne oliven fra Kiwi i tre av rettene og de er ikke spesielt gode. En rett var stekte poteter, en annen var ost, en var reker i grønn salat og den fjerde var noe fisk og kongereker. Det holdt så vidt til middels godt.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Mona H

Reisende som så på Kaia Bar & Bistro, så også på

Har du vært i Kaia Bar & Bistro? Del dine erfaringer!