“Godt kjøtt, flott service ”
Anmeldelse av Biffhuset

Biffhuset
Vurdert som nr. 29 av 144 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Valgte en pepperbiff og traff bra med den. En ytrefilet i Norge kan jo være alt fra veldig god til flaut. Denne var bra!
Vinen jeg ønsket på glass var utsolgt, men ingen problem med det. Nesten fritt valg fra en OK vinliste, på glass.
God mat til matchende priser, besøk hvis du er glad i rødt kjøtt.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Ttrond

Anmeldt 6. januar 2019

Vi var ei gruppe som spiste der lørdag 5 januar 2019. Vi fikk deilig mat og god service. Syns kelneren vi hadde gjorde kvelden enda bedre. Han heter Kjell Kristian, og var så hyggelig at det var en fornøyelse å være der. Tusen takk, og vi kommer tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, SteinIvarP
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Når man var alt for seint ute til å få plass ved Lutefiskbufeen på Arctandria så ble Biffhuset under samme tak et lykkelig substitutt. Meget god mat. Vi var 8 stykker som prøvde ulike forretter, hovedretter og desserter. Alle ble fornøyd. Trivelig betjening. Om jeg skulle nevne noe forbedringspotensiale så skulle jeg ønske de var litt raskere med å følge med at alle hadde nok drikke til enhver tid.

Takk, thorj179
Anmeldt 25. november 2018

Var på julebord her. Forrett og hovedrett var bestilt på forhånd. Når tiden var inne for å sette oss ved det reserverte bordet måtte vi vente over femten minutter da de forrige gjestene enda ikke var gått. Når vi endelig slapp til bords, ventet vi på forretten. Det er sykt å si det, men vi ventet i over EN time på forretten vår. Da vi fikk den var den kald og osten var blitt hard/størknet. Det ble sendt tilbake, men vi endte opp med å vente enda en time. Når vi hadde fått denne og spist opp gikk det enda 30-60 minutter før vi fikk hovedrettene våre. Biffen var grei, men bearnaise sausen må dere virkelig få opp flere hakk. Den var ekstremt smakløs! Etter å ha vært sulten da vi ankom, og flere timer etter det, var det ikke noe koselig å spise maten. Her har dere et digert bedringpotensiale. Jeg kommer ikke tilbake hit. Hyggelige ansatte, det skal dere ha.

2  Takk, Oda I
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Dette er et sted hvor venner eller familie kan få god mat. Her finnes det retter som kan friste den enkelte.
Selv valgte vi biff noe som smakte aldeles godt.
Samme med tilbehøret til maten.

Utvalg av dessert var ikke så veldig stort men det som var var kjempegodt.

Mye mennesker så det blir litt støy men det var helt greit med sitteplass om man spiser alene eller med andre.

Prisen er deretter og jeg har en følelse at det er mye kortreist mat så det er ikke så ille.

Stedet anbefales

1  Takk, 414kaib

Reisende som så på Biffhuset, så også på

Har du vært i Biffhuset? Del dine erfaringer!