“God biff, god vin og hyggelig og god service”
Anmeldelse av Biffhuset

Biffhuset
Vurdert som nr. 31 av 136 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2021

Vi var heldige å få siste ledige bord. Vi valgte biff med grønnsaker, bacon og fløtegratinerte poteter. ( litt for mye hvitløk) , men god. God vin til. Det ble en veldig hyggelig kveld. God service og god kontakt med en fargerik kelner som bidro til at kvelden ble ekstra hyggelig. Vi anbefaler Biffhuset i Tromsø.

Takk, W8382BSkaris

Anmeldt 24. juli 2021

Det å motta en bestilling er det dessverre ikke restaurantens sterkeste side. Fikk spørsmål om hvilken saus jeg ønsket, og endte opp med en helt annen. Så tydelig på sausen at det ikke var den jeg hadde bestilt. Fikk servitøren til å se på den, da insisterte hun på at det var den jeg hadde bestilt. Smaken på sausen var ikke den jeg hadde bestilt, og ødelagte hele måltidet. Ingen hjelp å få. En annen servitør kom bort og da ble dette tatt opp. Han så også tydelig på sausen at dette ikke var den jeg hadde bestilt. Dårlig kommunikasjon mellom de ansatte. Måtte dessverre spise alene da resten av familien satt å ventet på sin rett. Ikke optimalt.

1  Takk, 770maikent
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

God mat og veldig hyggelig betjening. Sentralt plassert spisested. Biffen var som lovet preget av grillen, det satte en ekstra god smak på den. Enkelt tilbehør, men veldig fornøyd.

Kommer gjerne igjen ved en senere anledning.

1  Takk, 880ll
Anmeldt 22. juni 2021

Ankom stedet å sa vi hadde bestilt bord, ble spurt: Kæm e du? Dårlig med høflighet der
Middagen smakte utsøkt men grønnsaker var det dårlig med. Grønnsaker var mais Og brokkoli, noe som ikke er tilbehør til Biff engang. Asparges og gulrot hadde gjort maten perfekt. Medium + skal være litt blodig, min ble gjennomstekt som i well done. Tygget iherdig men innså at slaget nesten var tapt selv med halve biffen på fatet som fristet. Skuffet. Servitør damen var kjempeflink, blid og trivelig så hun skal få fortjent skryt. Maten var også litt for salt, tilogmed bearnaisesausen smakte saltvann.

Takk, monaceciliej
Anmeldt 24. mai 2021

Hadde bestilt bord og alt fungerte veldig greit ved ankomst. God service ved ankomst og vi bestilte mat og etterhvert vin og fikk god service av servitør når vi fulgte hans anbefalinger.
Alle retter - forrett - hovedrett og dessert var veldig bra og smakte godt. Det var også store gode porsjoner. Bestilte etterhvert en flaske vin til og nå valgte vi selv og gikk ikke for kelnerens tilbud.
Flere på bordet oppfattet da at at vi kelner ikke var fornøyd med vår bestiling. Han forsøkte å selge oss noen glass fra en tidligere åpnet flaske, men vi ønsket en ny flaske. Ville gitt høyere score på restauranten hvis vi ikke hadde fått denne opplevelsen. Kelner må akseptere at gjester bestemmer selv hvilken vin de vil ha og ikke vise så tydelig at han ikke likte valget.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Norway1961

Reisende som så på Biffhuset, så også på

Har du vært i Biffhuset? Del dine erfaringer!