“Biffhuset Tromsø”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Flink servitør som var hyggelig. Spiste entrecôte med peppersaus og stekte potetbåter. Passe dyrt, men verdt besøket.

Takk, mikkelaam

Anmeldt 5. august 2021

Vi var heldige å få siste ledige bord. Vi valgte biff med grønnsaker, bacon og fløtegratinerte poteter. ( litt for mye hvitløk) , men god. God vin til. Det ble en veldig hyggelig kveld. God service og god kontakt med en fargerik kelner som bidro til at kvelden ble ekstra hyggelig. Vi anbefaler Biffhuset i Tromsø.

Takk, W8382BSkaris
Anmeldt 24. juli 2021

Det å motta en bestilling er det dessverre ikke restaurantens sterkeste side. Fikk spørsmål om hvilken saus jeg ønsket, og endte opp med en helt annen. Så tydelig på sausen at det ikke var den jeg hadde bestilt. Fikk servitøren til å se på den, da insisterte hun på at det var den jeg hadde bestilt. Smaken på sausen var ikke den jeg hadde bestilt, og ødelagte hele måltidet. Ingen hjelp å få. En annen servitør kom bort og da ble dette tatt opp. Han så også tydelig på sausen at dette ikke var den jeg hadde bestilt. Dårlig kommunikasjon mellom de ansatte. Måtte dessverre spise alene da resten av familien satt å ventet på sin rett. Ikke optimalt.

1  Takk, 770maikent
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

God mat og veldig hyggelig betjening. Sentralt plassert spisested. Biffen var som lovet preget av grillen, det satte en ekstra god smak på den. Enkelt tilbehør, men veldig fornøyd.

Kommer gjerne igjen ved en senere anledning.

1  Takk, 880ll
Anmeldt 22. juni 2021

Ankom stedet å sa vi hadde bestilt bord, ble spurt: Kæm e du? Dårlig med høflighet der
Middagen smakte utsøkt men grønnsaker var det dårlig med. Grønnsaker var mais Og brokkoli, noe som ikke er tilbehør til Biff engang. Asparges og gulrot hadde gjort maten perfekt. Medium + skal være litt blodig, min ble gjennomstekt som i well done. Tygget iherdig men innså at slaget nesten var tapt selv med halve biffen på fatet som fristet. Skuffet. Servitør damen var kjempeflink, blid og trivelig så hun skal få fortjent skryt. Maten var også litt for salt, tilogmed bearnaisesausen smakte saltvann.

Takk, monaceciliej

Reisende som så på Biffhuset, så også på

Har du vært i Biffhuset? Del dine erfaringer!