“Gå noen få ekstra meter! ”

Globus Kafé & Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 129 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Gå noen få meter ekstra bortover Storgata og inn på Globus. Det er det verdt! Meget hyggelig velkomst og utrolig god mat. Fint å se kokken i arbeid. Vi hadde Fish and Chips og Sri Lanka Chicken Sandwich. Nydelige smaker, spesielt sandwichen, som er et godt nok middagsmåltid. Lekkert servert. Gå ikke forbi!

2  Takk, 214cathrineh
globusc2020, Owner på Globus Kafé & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Takk for en veldig hyggelig omtalelese.
Så bra at maten falt i smak.
Velkommen igjen!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og rolig restaurant. Hyggelig servitør. Veldig gode sandwich. Litt tid før mat kom, men verdt å vente på.

1  Takk, 940marite

Så utrulig godt å høre at du trivdes i restauranten. Og at vår Sandwich falt i smak.
Velkommen igjen!

Anmeldt 4. juli 2020

Fantastisk god mat. Vi spiste 4 forskjellige retter, og alle var perfekt tilberedte. Nydelige smaker og pent servert. Hyggelig betjening. Anbefales på det varmeste

2  Takk, Frfr1967
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Koselig opplevelse. Utmerket service.

Husets hjemmelagde ostekake med sitronsorbet og brunostkaramellsaus kan virkelig anbefales

3  Takk, heroldm2014
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en perfekt kveld hvor vi spiste en seks retters. Maten var helt fantastisk og servicen var bare best. Dette er en restaurant vi kommer til å besøke flere ganger.

2  Takk, kfkri
globusc2020, Owner på Globus Kafé & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Så bra at deres kveld her hos oss var bra.
Og ikke minst at 5. retters menyen falt i smak.
Velkommen igjen.

Reisende som så på Globus Kafé & Restaurant, så også på

Har du vært i Globus Kafé & Restaurant? Del dine erfaringer!