“Utrolig god mat og god service”

Globus Kafé & Restaurant
Vurdert som nr. 9 av 129 Restauranter i Tromsø
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi fant denne restauranten bare tilfeldig, men per dag har vi vært her allerede tre ganger bare denne uka. Kundevennlig personell,fin interior og ubeskrivelig god mat som lages fra bunnen av. Blir du lei av pizza og taco som du kan bestille overalt, gå til Globus og få en fin opplevelsesrik lunsj eller middag.

1  Takk, irinar413

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Gå noen få meter ekstra bortover Storgata og inn på Globus. Det er det verdt! Meget hyggelig velkomst og utrolig god mat. Fint å se kokken i arbeid. Vi hadde Fish and Chips og Sri Lanka Chicken Sandwich. Nydelige smaker, spesielt sandwichen, som er et godt nok middagsmåltid. Lekkert servert. Gå ikke forbi!

2  Takk, 214cathrineh
globusc2020, Owner på Globus Kafé & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Takk for en veldig hyggelig omtalelese.
Så bra at maten falt i smak.
Velkommen igjen!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og rolig restaurant. Hyggelig servitør. Veldig gode sandwich. Litt tid før mat kom, men verdt å vente på.

1  Takk, 940marite

Så utrulig godt å høre at du trivdes i restauranten. Og at vår Sandwich falt i smak.
Velkommen igjen!

Anmeldt 4. juli 2020

Fantastisk god mat. Vi spiste 4 forskjellige retter, og alle var perfekt tilberedte. Nydelige smaker og pent servert. Hyggelig betjening. Anbefales på det varmeste

2  Takk, Frfr1967
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Koselig opplevelse. Utmerket service.

Husets hjemmelagde ostekake med sitronsorbet og brunostkaramellsaus kan virkelig anbefales

3  Takk, heroldm2014

Reisende som så på Globus Kafé & Restaurant, så også på

Har du vært i Globus Kafé & Restaurant? Del dine erfaringer!