Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Ikke noen form for klimaanlegg så er det varmt ute så er rommet grusomt. Du har ett vindu du kan åpne hvist du villl høre hele byen kjøre moped og sloss men du har ingen måte å skape trekk på å som sakt ingen ac. Grusomt opphold.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, KristofferK28
SmarthotelTromso, Front Office Manager på Smarthotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2018

Kjære Kristoffer K,

Det er trist å høre at du ikke hadde et godt opphold på grunn av at rommet var så varmt. Vi hadde en rekordbrytende, høy temperatur her i Tromsø, og rommene er ikke utstyrt for det, men vi håper du ønsker å komme tilbake ved neste anledning slik at vi får muligheten til å rette opp inntrykket. Du er hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 22. juni 2018

Hotellet ligger i øvre del av sentrum. Kom 09.30 og fikk rom med en gang, i ønsket etasje, uten ekstra kosdnad. Det trekker veldig opp! Rommet var lite og svært spartansk: seng, trestol og et lite skrivebord. Det er det hele. Ingen kleshengere, ingen søppelbøtte foruten den vesle på badet, ingen skoskjei og ingen skap. Men senga var brei og god, og det var reint på rommet. Kunne beholde rommet, også uten ekstra kostnad, en time etter utsjekkingstidspunkt på avreisedagen. Alt i alt: rimelig (under 800 kroner døgnet uten frokost) og rolig og helt greit.

Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, siri13

Tusen takk for tilbakemelding din, siri13! Vi setter pris på tiden du tok for å skrive din anmeldelse og glad for å høre at du likte oppholdet ditt. Du er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Sentral beliggenhet i tromsø sentrum. Hyggelig betjening og moderne lokaler. Hotellet holder en lavpris profil og er derfor noe enklere en mange andre, men helt ok. Frokosten er helt grei, kanskje litt dyr i forhold til tilbudet. Vi hadde bestillt et dobbeltrom for to pers, vi ringte å sa ifra at vår sønn på 4 år også ble med. Det var helt greit og de oppgraderte til og med rommet vårt og satte inn en ekstra seng. Veldig bra. Kan anbefales om du ønsker ei forholdsvis rimelig overnatting med ok standard.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Foxheim
Anmeldt 28. februar 2018

På Smarthotell i Tromsø kan man ikke ha store krav til verken komfort, trivsel eller renslighet.
Rommene er så små at det nesten ikke er mulig å åpne en vanlig koffert. Klesskap er fraværende, badet er så trangt at det er vanskelig å tørke seg etter en dusj.
Ved innskjekking var ikke rommet rengjort.På forlangende fikk jeg byttet rom, men der virket ikke TV i disse OL-tider.
Jeg var innstallert på et tredje rom 45 min etter innskjekking.
Utetemperaturen var -12 C og fordi sengen var plassert under vinduet, var det iskaldt under en tynn sommerdyne.
Veggene mellom rommene og mot gang slipper all lyd igjennom,noe som gjorde det vanskelig å sove på en lørdagskveld
Frokosten var grei, men det var vanskelig å finne sitteplass en søndag morgen kl.10.
Spisesalen bar tydelig preg av kantine hvor gjestene ryddet bordene.
Det er ikke mulig å anbefale dette hotellet.

Romtips: Anbefaler ingen av rommene.
Dato for oppholdet: februar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, maja55Oslo
Anmeldt 19. februar 2018 via mobile enheter

Hyggelig folk og bra frokost. Ligger sentralt å gangavstand til d meste i Tromsø bra for oss på farten. Å til en god penge. Her bor alle typer mennesker så dette er gøy. Men populært så book i tide sier jeg.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Rene H
SmarthotelTromso, Front Office Manager på Smarthotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2018

Tusen takk for din hyggelig tilbakemelding, Rene H! Ha en fin dag og hjertelig velkommen tilbake!