Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
FindHotel
Destinia.comUSD 110
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
16–21 av 734 anmeldelser
Anmeldt 25. oktober 2018

Selv om man bare skal sove pÄ rommet, mÄ det kunne gÄ an Ä oppholde seg pÄ rommet. Jeg bodde pÄ et smart mini rom, IKKE av eget valg! Det var ikke engang plass til at kofferten lÄ pÄ gulvet og jeg kunne stÄ samtidig. Jeg hadde tenkt Ä ta en rolig kveld med bena hÞyt og strikke litt etter en LANG dag pÄ kurs, men da jeg kom inn pÄ rommet satte jeg bare fra meg bagasjen og gikk ut igjen, jeg klarte ikke oppholde meg pÄ rommet sÄ ukoselig var det!!

Skittent var det ogsÄ. Sengen var innrammet, men det var en liten glipe mellom rammen og madrassen, og nedimellom sÄ jeg masse stÞv, nÞkkelknippe og sÞppel. Jeg forsÞkte Ä lÞfte pÄ madrassen, men den var sÄ tung, at det er nok derfor rengjÞringspersonellet ikke vasker der, det er umulig Ä komme til! i tillegg sÄ mÄ man opp i sengen for Ä fÄ lagt pÄ laken og Äpne/lukke vinduet, sÄ dette er ikke bra HMS for de ansatte!
Veggene var svarte pÄ rommet og det var mange proteinflekker opp etter veggene, vises veldig godt pÄ svarte vegger, tÞr ikke tenke pÄ hva som var av flekker pÄ de betongveggene. Veggene hadde stÞv hengende fra veggene og det var masse stÞv inni ventilen pÄ badet. Vasken var nesten tett, tok lang tid fÞr vannet rant ned i rÞret.
Badet var sÄ lite at jeg mÄtte sitte med dÞren Äpen for Ä fÄ puste.

Frokosten var helt grei. EggerÞra og baconet var ikke godt. Kokt egg var ikke kokt. Ellers helt vanlig utvalg sammenlignet med mitt kjÞkken hjemme. Mye proteinrester pÄ bestikk og tallerkner, tro om de ansatte har god nok opplÊring...?

"You are smart" sto det pÄ rommet jeg fikk.. Ja, jeg er smart nok til Ä IKKE anbefale dette hotellet videre!

Innsjekkingen var i tillegg et mareritt. Bare EN resepsjonist pÄ jobb nÄr en gruppe pÄ 50 pax skal sjekke inn... Takk og lov at vi er tÄlmodige sjeler! Stakkars hun som sto der og svettet!

Romtips: IKKE velg smart mini iallefall...
Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste pĂ„ forretningsreise
1  Takk, ceciliesj
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger midt i sentrum og du kommer deg lett rundt om kring. Rommene er litt smÄ, men passer perfekt dersom man Þnsker Ä kun ha et sted Ä sove. Rommene er rene og ganske nye. Derimot veldig varmt pÄ rommene da det ikke er noe aircondition system. Betjeningen er hyggelig.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, KristianeJenssen
SmarthotelTromso, Front Office Manager pÄ Smarthotel TromsÞ, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 16. august 2018

KjĂŠre Kristiane Jenssen,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ha en flott dag, og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Ikke noen form for klimaanlegg sÄ er det varmt ute sÄ er rommet grusomt. Du har ett vindu du kan Äpne hvist du villl hÞre hele byen kjÞre moped og sloss men du har ingen mÄte Ä skape trekk pÄ Ä som sakt ingen ac. Grusomt opphold.

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste pÄ forretningsreise
Takk, KristofferK28

KjĂŠre Kristoffer K,

Det er trist Ä hÞre at du ikke hadde et godt opphold pÄ grunn av at rommet var sÄ varmt. Vi hadde en rekordbrytende, hÞy temperatur her i TromsÞ, og rommene er ikke utstyrt for det, men vi hÄper du Þnsker Ä komme tilbake ved neste anledning slik at vi fÄr muligheten til Ä rette opp inntrykket. Du er hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 22. juni 2018

Hotellet ligger i Þvre del av sentrum. Kom 09.30 og fikk rom med en gang, i Þnsket etasje, uten ekstra kosdnad. Det trekker veldig opp! Rommet var lite og svÊrt spartansk: seng, trestol og et lite skrivebord. Det er det hele. Ingen kleshengere, ingen sÞppelbÞtte foruten den vesle pÄ badet, ingen skoskjei og ingen skap. Men senga var brei og god, og det var reint pÄ rommet. Kunne beholde rommet, ogsÄ uten ekstra kostnad, en time etter utsjekkingstidspunkt pÄ avreisedagen. Alt i alt: rimelig (under 800 kroner dÞgnet uten frokost) og rolig og helt greit.

Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, siri13

Tusen takk for tilbakemelding din, siri13! Vi setter pris pÄ tiden du tok for Ä skrive din anmeldelse og glad for Ä hÞre at du likte oppholdet ditt. Du er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Sentral beliggenhet i tromsÞ sentrum. Hyggelig betjening og moderne lokaler. Hotellet holder en lavpris profil og er derfor noe enklere en mange andre, men helt ok. Frokosten er helt grei, kanskje litt dyr i forhold til tilbudet. Vi hadde bestillt et dobbeltrom for to pers, vi ringte Ä sa ifra at vÄr sÞnn pÄ 4 Är ogsÄ ble med. Det var helt greit og de oppgraderte til og med rommet vÄrt og satte inn en ekstra seng. Veldig bra. Kan anbefales om du Þnsker ei forholdsvis rimelig overnatting med ok standard.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Foxheim