kr 764
  • Tripadvisor
    kr 1 291
Se flere hoteller i Tromsø
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er sentralt plassert i Tromsø med det aller meste innenfor gåavstand og du blir godt mottatt i resepsjonen.
Konseptet er klart - små rom gir lavere kostnader gjennom at du får plass til flere enheter...noe som skal gi også kundene en lavere pris. Det er beundringsverdig at de klarer å få inn bad, arbeidsplass og seng på 10 kvm uten at det blir helt klaustrofobisk.
For enkeltrom - genialt for en overnatting. For dobbeltrom - bør du være glad i den dj må kravler over for å komme på toalettet ;).
Uansett bør du ikke ha med deg for mye bagasje.
Greie bad og gode senger!
Men - har du ikke fått frokosten med i prisen så ta den et annet sted. Svært dyr, lite utvalg av både varmmat og pålegg, tørt brød og kantinefølelse.

1  Takk, SveinH843
Anmeldt 27. november 2019 via mobile enheter

Hotellet ok, prisen er sikkert grei om en ikke har noen forventninger til service. Kom inn sent og opplevde en meget begrenset service. Resepsjonist var ikke imøtekommende. Her manglet en hver form for service gen.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, eriksollerud
SmarthotelTromso, General Manager på Smarthotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2019

Hei Erik,

Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding.

Dette må vi bare beklage, du som gjest skal selvsagt oppleve servicen fra våre ansatte som positiv. Kontakt meg gjerne direkte på mt@smarthotel.no, så kan jeg få ryddet opp i dette, og så ønsker vi selvsagt å finne en måte å få rette opp inntrykket.

Anmeldt 31. oktober 2019

Flott hotell med hyggelig og serviceinstillt betjening. Rommene er litt små, og det er ingen mulighet til å sitte i en stol for å se på TV. Gode senger,flott bad. Dessverre rengjølres bare rommene annenhver dag, men det er vel et resultat av prisen. Rommet var rent og pent ved annkomst, og man fikk nye håndkler i resepsjonen

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, wakayoo

Hi Wakayoo!

Thank you so much for your kind words. We are happy to hear that our concept suited your needs, and we hope we get the chance to welcome you back to Tromsø at a later occasion!

Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Lite, men hyggelig og rent rom. Senga er i den "store" delen av rommet, og den er god å ligge i. Det er puttet inn et bittelite skrivebord, men det kunne de like gjerne spart seg for da det er for lite til å bruke som annet enn ei lita hylle. Det er en tv på rommet, og den funker. Badet er lite, det er bortimot ingen skaplass. Men, det er god nok plass i dusjen og vanner er varmt.
Rommet har forøvrig et vindu, hvor utsikten er rett i i stua til huset ved siden av, anbefaler å ha igjen gardinene.
Persalet var hyggelige og hjelpsomme.

Dato for oppholdet: september 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, glavold
SmarthotelTromso, General Manager på Smarthotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2019

Hei glavold,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt. Det hjelper oss å forbedre oss, og vi tar de punktene du kommer med til etterretning.

Ha en flott dag!

Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Dette er et rom som du sover i.
Du har det du trenger, og badet er rent og funksjonelt. Dusj med godt trykk, såpe, vask, håndklehylle, toalett og en hylle til å sette frem det viktigste du trenger. Seng og sengetøy er helt greit...alt fungerer på rommet. Ingen ventetid på heisen når jeg var der. Hyggelig betjening og helt grei frokost. Bra nok hvis du bare trenger en seng å sove i.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Tore1970
SmarthotelTromso, General Manager på Smarthotel Tromsø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Hei Tore1970,

Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig pris på. Vi håper å se deg hos oss igjen ved neste anledning i Tromsø :)