Tromsøs samlingspunkt

Stort kjøpesenter,med gode parkeringsmuligheter(4 t gratis). 130 butikker over et stort område... les mer

Anmeldt 13. august 2020
MisterRAJ
Stokmarknes, Norge
her finner du alt

Et utmerekt & stort kjøpesenter, med det aller meste, samt masse gratis parkering. Her må man... les mer

Anmeldt 1. desember 2019
oddarthurlarsen
Bardufoss, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
776 anmeldelser
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Storsenter som har det meste. Er en del av Coop men har greit utvalg allikevel. Imidlertid nok mer for lokale enn turistene.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Tony H
Anmeldt 19. mai 2018

Dette er Nord-Norges største kjøpesenter med sine 130 butikker og "matstasjoner". Som de fleste andre kjøpesentra er også dette mest for kvinner.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Atle73
Anmeldt 12. januar 2018 via mobile enheter

Var på shopping med fruen, synes senteret var tipp topp med stort sett det meste man kan shoppe. Likte New Yorker bra,butikk etter min smak. Var ikke noe minus når det var salg der.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Toreinar2015
Liss S, Senterkoordinator på Jekta Storsenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2018

Hei! Tusen takk for at du har tatt tid til å gi oss en anmeldelse. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 22. november 2017 via mobile enheter

Veldig fornøyd med dette kjøpesenteret, veldig mange bra butikker og masse gode steder å spise, eneste minus var big bite... Smakte ikke godt...

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, dudewhotravels123
Liss S, Senterkoordinator på Jekta Storsenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper du vil besøke oss snart igjen. Ha en fin dag!

Anmeldt 10. november 2017 via mobile enheter

Jekta er det beste kjøpesenteret i Tromsø by , man finner alt på et sted. Noe som er veldig deilig vist du har med deg små eller noen som er dårlig til bens. Mange fine restauranter der så man kan ta seg en pause i shopping. Anbefaler dette sentrert foran alle de andre i Tromsø by.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, OdneA
Liss S, Senterkoordinator på Jekta Storsenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2017

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Vi håper du vil besøke oss snart igjen.