her finner du alt

Bra kjøpesenter

Anmeldt 27. oktober 2018
SupEvan
Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
434 anmeldelser
Anmeldt 1. desember 2019

Et utmerekt & stort kjøpesenter, med det aller meste, samt masse gratis parkering. Her må man inneom flerer ganger for å få med alt.

Dato for opplevelse: november 2019
2  Takk, oddarthurlarsen
Anmeldt 27. oktober 2018

Et veldig stort og bra kjøpesenter - da jeg bodde i Karlsøy kjørte vi til Tromsø for å handle på dette senteret.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, SupEvan
Liss S, Senterkoordinator på Jekta Storsenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen igjen!

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Storsenter som har det meste. Er en del av Coop men har greit utvalg allikevel. Imidlertid nok mer for lokale enn turistene.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Tony H
Anmeldt 19. mai 2018

Dette er Nord-Norges største kjøpesenter med sine 130 butikker og "matstasjoner". Som de fleste andre kjøpesentra er også dette mest for kvinner.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Atle73
Anmeldt 12. januar 2018 via mobile enheter

Var på shopping med fruen, synes senteret var tipp topp med stort sett det meste man kan shoppe. Likte New Yorker bra,butikk etter min smak. Var ikke noe minus når det var salg der.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Toreinar2015
Liss S, Senterkoordinator på Jekta Storsenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2018

Hei! Tusen takk for at du har tatt tid til å gi oss en anmeldelse. Hjertelig velkommen tilbake!