“Take away”

Paletten Grill
Vurdert som nr. 120 av 136 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Gresk, Libanesisk
Anmeldt 11. juli 2021

Ikke den beste opplevelsene jeg har hatt som første gang i Tromsø. Bestilte take away til flyplassen. Bestilte Kebabtallerken og en fanta.

Kom uten bestikk og smakte ikke så godt. Fikk en sukkerfri sprite og sukkerfri fanta lemon. Kommer ikke til å bestille herfra noe mere.

Takk, G5407FBj_rgenh

Anmeldt 3. januar 2021 via mobile enheter

Grei bab. Smakte litt lite, og anbefaler å ikke gå for den store med mest kjøtt. For det blir altfor mye kjøtt

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, sim0nanders0n
Anmeldt 21. november 2020

Bestilte of levert en burger idag som var dynka i salat dressing med en veldig rar ettersmak. Kom opp for mæ at det hele kjøtte smaka Zalo!! Har sittet på do nå i to timer‍♂️ Dette her er kriminelt

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, RichB1291
Anmeldt 28. september 2020

Vi bestilte mat til tre og dette er den verste maten jeg noen gang har fått på takeaway. Kjøttet var delvis brent og smakte som det var siste rester de hadde skrapt av grillen. Uspiselig hamburger, druknet i dressing og nesten ingen salat.
RÅ pommesfrites.
Vi har tre stykk som kastet maten i søpla og det er første gang jeg gjør det.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Bjørn Cato H
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Vi fikk ikke maten vi betalte for. Bestilte pizza, kebab, løkringer, chili cheese og brus. Ønsket ikke løk og tomat i kebaben, fikk dette med likevel. Verken pizza eller kebab smakte godt i det hele tatt. Kjøttet var seigt og kaldt. Fikk ikke chili cheese, kun løkringer. Vi fikk heller ikke riktig brus. Med så mange feil og mangler på kun én bestilling kommer jeg aldri til å kjøpe mat fra dette stedet igjen.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, noranh98

Reisende som så på Paletten Grill, så også på

Har du vært i Paletten Grill? Del dine erfaringer!