“Himmelsk sjømat”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Min datter og jeg spiste hvalbiff (10/10) og grillet tørrfisk (9/10). Nydelige forretter og dessert. Store porsjoner. Fine lokaler med semi-åpent kjøkken. Hyggelig betjening.

Takk, Jornaasland

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Litt på sparket men for en fin matopplevelse.
Grillet tørrfisk med små poteter og gulrot stuing. En husmannskost som ble løftet til et gourmetmåltid. Trivelig betjening, plassen anbefales.

Takk, 143tommym
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig velkomst og akkurat passe tilstedeværende smilende servitør. Vi spiste nydelig kveite med potet-og sellerimos, grønnsaker og smørsaus. Smuldrepai med eple og rabarbra kom nystekt til dessert sammen med perfekt kaffe.

1  Takk, 214cathrineh
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig overraskelse å finne en så god restaurant i Tronsø . Mine erfaringer fra 20 år tilbake ble gjort til skamme
Nydelige blåskjell med frisk bruk av krydderier var en flott intro til den kveita som fulgte . Nydelig dandert med spennende grønt som asparges og god potetstappe .

Bra vinliste - også på glass.

2  Takk, 50JensP
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og hyggelige ansatte. Maten tok ikke så lang tid og smakte ypperlig. Anbefales på det sterkeste. 10 av 10 dette her!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, bewereYT

Reisende som så på Arctandria SjømatRestaurant, så også på

Har du vært i Arctandria SjømatRestaurant? Del dine erfaringer!