“Trivelig restaurant med sjømat som spesialitet”

Arctandria SjømatRestaurant
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to som spiste, grillet tørrfisk som var veldig bra, og stekt ishavsrøye med rotgrønnsaker i risotto som var middels. Fisken var litt tørr og risottoen var svært mektig og tung. Tok svært lang tid før maten kom, det virket som de ikke hadde nok folk, og trekker ned helhetsinntrykket.

Takk, fjellgeita56

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste grillet tørrfisk og kveite. Maten smakte veldig godt. Serveringen tok langt tid og det virket ikke som servitørene hadde helt kontroll.

Takk, haakon_mentzoni
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Min datter og jeg spiste hvalbiff (10/10) og grillet tørrfisk (9/10). Nydelige forretter og dessert. Store porsjoner. Fine lokaler med semi-åpent kjøkken. Hyggelig betjening.

Takk, Jornaasland
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Litt på sparket men for en fin matopplevelse.
Grillet tørrfisk med små poteter og gulrot stuing. En husmannskost som ble løftet til et gourmetmåltid. Trivelig betjening, plassen anbefales.

Takk, 143tommym
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig velkomst og akkurat passe tilstedeværende smilende servitør. Vi spiste nydelig kveite med potet-og sellerimos, grønnsaker og smørsaus. Smuldrepai med eple og rabarbra kom nystekt til dessert sammen med perfekt kaffe.

1  Takk, 214cathrineh

Reisende som så på Arctandria SjømatRestaurant, så også på

Har du vært i Arctandria SjømatRestaurant? Del dine erfaringer!