“Sur mottakelse, nydelig mat!”

Arctandria SjømatRestaurant
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Sur mottakelse, nydelig mat!
Vi ble møtt av ei mutt dame. Hun så ikke på oss engang. Hovmester?? Heldigvis fikk vi en blid og flott dame som kelner. Vi fikk gode anbefalinger, og vinen og maten smakte nydelig!

Dato for besøk: august 2020
Takk, turidelisabetho

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

En liten lunsjrett (deilig bakt potet med rikelig tilbehør), og en iskald Bulmer’s, supertrivelige servitører og gode koronatiltak gjorde lunsjstoppet i solveggen til den perfekte energibistand. Jeg vender alltid nesa mot Skarven (eller Biffhuset, eller Arctandria) når jeg er i Tromsø :-)

Takk, Trine E
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to som spiste, grillet tørrfisk som var veldig bra, og stekt ishavsrøye med rotgrønnsaker i risotto som var middels. Fisken var litt tørr og risottoen var svært mektig og tung. Tok svært lang tid før maten kom, det virket som de ikke hadde nok folk, og trekker ned helhetsinntrykket.

Takk, fjellgeita56
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste grillet tørrfisk og kveite. Maten smakte veldig godt. Serveringen tok langt tid og det virket ikke som servitørene hadde helt kontroll.

Takk, haakon_mentzoni
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Min datter og jeg spiste hvalbiff (10/10) og grillet tørrfisk (9/10). Nydelige forretter og dessert. Store porsjoner. Fine lokaler med semi-åpent kjøkken. Hyggelig betjening.

Takk, Jornaasland

Reisende som så på Arctandria SjømatRestaurant, så også på

Har du vært i Arctandria SjømatRestaurant? Del dine erfaringer!