“God service, god mat”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. august 2021

Sentralt og god restaurant i tromsø. Må innom her og spise grillet tørrfisk når jeg er i Tromsø. Ypperlig service og god mat

Takk, Isbjorn1955

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en fantastisk matopplevelse, lenge siden vi har smakt så gode fiskeretter, anbefaler på det sterkeste og god service

Takk, 131ingerm
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Magisk opplevelse.
Svært hyggelig restaurant, god og vennlig service!
Maten var magisk og kommer gjerne tilbake til Tromsø bare for å spise grillet tørrfisk!

Takk, Elin K
Anmeldt 22. juli 2021

Veldig god sjømat! Anbefales absolut for god norsk sjømat. Vi hadde grillet tørrfisk, hvalbiff og kveite. Fantastisk god mat. Rikelige porsjoner. Veldig hyggelig og kjekk betjening. Kommer innom neste gang vi er i Tromsø.

Takk, RouleurKJH
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Snartur til Tromsø med Flyr, og besøk på Skarven. Vi hadde ikke bestilt, det var fullbooket…MEN der var det en omtenksom servitør som ordnet 2 plasser. Og for en mat og så hyggelig servitør! Vi spiste tørrfisk og det anbefales virkelig, så smakfullt! Godt og varmt da d ble servert, nydelig gulrotstuing og sprøtt bacon, og servert med et smil og hyggelig prat fra vår lokale kelner. Dette anbefales virkelig! Det gjorde godt til et matglad trønderhjerte

1  Takk, MarylynG286

Reisende som så på Arctandria SjømatRestaurant, så også på

Har du vært i Arctandria SjømatRestaurant? Del dine erfaringer!