“Fantastisk opplevelse❤️😍”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Var og spiste Moden Fisk i dag - og hadde en kulinarisk opplevelse jeg ikke husker sist jeg opplevde. Utrolig mye godt i buffeten, og usedvanlig blid og hyggelig betjening! Kokken var til og med så snill å spesiallage et par retter til oss! Arctandria og Moden fisk anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: september 2021
Takk, ElBjo

Anmeldt 20. august 2021

Sentralt og god restaurant i tromsø. Må innom her og spise grillet tørrfisk når jeg er i Tromsø. Ypperlig service og god mat

Takk, Isbjorn1955
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en fantastisk matopplevelse, lenge siden vi har smakt så gode fiskeretter, anbefaler på det sterkeste og god service

Takk, 131ingerm
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Magisk opplevelse.
Svært hyggelig restaurant, god og vennlig service!
Maten var magisk og kommer gjerne tilbake til Tromsø bare for å spise grillet tørrfisk!

Takk, Elin K
Anmeldt 22. juli 2021

Veldig god sjømat! Anbefales absolut for god norsk sjømat. Vi hadde grillet tørrfisk, hvalbiff og kveite. Fantastisk god mat. Rikelige porsjoner. Veldig hyggelig og kjekk betjening. Kommer innom neste gang vi er i Tromsø.

Takk, RouleurKJH

Reisende som så på Arctandria SjømatRestaurant, så også på

Har du vært i Arctandria SjømatRestaurant? Del dine erfaringer!