“Lunsj”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Var innom bardus å spiste lunsj. Bestilte dagens fisk som var torsk. Veldig god mat og koselig resturant. Anbefales!

Takk, rstabell

Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Jeg var innom rundt klokken 16 og bestillte kyllingsalat. Dette var en meget godt sammensatt rett, som bærer preg av gode kokker. Jeg ble anbefalt en Haakon (øl) til maten siden jeg liker mørkt øl. Og denne passet perfekt. Kan nesten ikke vente på og dra tilbake. Byens beste salat.

Takk, ArcticStriker R
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Stilig spisested med koselig atmosfære. Spiste nydelig kveite og stekt tørrfisk. Fikk anbefalt vin som smakte fortreffelig. Hit kommer vi gjerne igjen

Takk, 249mayk
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Vi var her for sen lunsj, og fikk en veldig god opplevelse. Stedet er intimt og hjemmekoselig, med avslappet atmosfære. De tilpasset en rett for barna, og både store og små var strålende fornøyd med serveringen. En flott opplevelse på en regntung augustdag!

Takk, Popeye_Norway
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat, og hyggelig betjening. Anbefaler alle å ta turen innom Bardus for både lunsj og middag.

Takk, larse2

Reisende som så på Bardus Bistro, så også på

Har du vært i Bardus Bistro? Del dine erfaringer!