“Nydelig mat!”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Et intimt, velgjennomført sted med retrostil. Kjempegod mat! Vi spiste reinsdyrstek.
Hyggelig og oppmerksom betjening.
Vel verdt et besøk!

Takk, Lisa L

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Anbefaler absolutt et besøk på Bardus Bistro. Spiste nydelig stekt tørrfisk med herlig tilbehør. Creme brullee til dessert var en perfekt avslutning.
Hyggelig personale og god service.
Kommer gjerne igjen.

Takk, trulssl
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Var innom bardus å spiste lunsj. Bestilte dagens fisk som var torsk. Veldig god mat og koselig resturant. Anbefales!

Takk, rstabell
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Jeg var innom rundt klokken 16 og bestillte kyllingsalat. Dette var en meget godt sammensatt rett, som bærer preg av gode kokker. Jeg ble anbefalt en Haakon (øl) til maten siden jeg liker mørkt øl. Og denne passet perfekt. Kan nesten ikke vente på og dra tilbake. Byens beste salat.

Takk, ArcticStriker R
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Stilig spisested med koselig atmosfære. Spiste nydelig kveite og stekt tørrfisk. Fikk anbefalt vin som smakte fortreffelig. Hit kommer vi gjerne igjen

Takk, 249mayk

Reisende som så på Bardus Bistro, så også på

Har du vært i Bardus Bistro? Del dine erfaringer!