“Nydelig mat”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Rause porsjoner og hyggelig betjening. Sjarmerende sted - kan være lurt å forhåndsbooke i helgene

Takk, Hilde M

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og topp betjening! En av de beste restaurantopplevelsene jeg har hatt i Tromsø. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Matprat12
Anmeldt 17. september 2018

Koselig og intim restaurant i Tromsø sentrum. Vi fikk servert kveite, noe som falt i god smak. Energisk kelner som serverte oss .

Takk, age905
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat. Lammeskank og sjokoladefondant til dessert. God service og trivelig lokale! Anbefales!

Takk, Lars F. Ø
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Et intimt, velgjennomført sted med retrostil. Kjempegod mat! Vi spiste reinsdyrstek.
Hyggelig og oppmerksom betjening.
Vel verdt et besøk!

Takk, Lisa L

Reisende som så på Bardus Bistro, så også på

Har du vært i Bardus Bistro? Del dine erfaringer!