“En av de beste i byen ”
Anmeldelse av Bardus Bistro

Bardus Bistro
Vurdert som nr. 7 av 135 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Her får du servert skikkelig deilig mat. Bestilte dampet kveite som var helt nydelig. Mine venner var også fornøyd med maten sin. God service og greie priser. Anbefales på det varmeste.

1  Takk, ztig65

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Rause porsjoner og hyggelig betjening. Sjarmerende sted - kan være lurt å forhåndsbooke i helgene

Takk, Hilde M
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og topp betjening! En av de beste restaurantopplevelsene jeg har hatt i Tromsø. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Matprat12
Anmeldt 17. september 2018

Koselig og intim restaurant i Tromsø sentrum. Vi fikk servert kveite, noe som falt i god smak. Energisk kelner som serverte oss .

Takk, age905
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat. Lammeskank og sjokoladefondant til dessert. God service og trivelig lokale! Anbefales!

Takk, Lars F. Ø

Reisende som så på Bardus Bistro, så også på

Har du vært i Bardus Bistro? Del dine erfaringer!