“Supert gange to, to besøk”
Anmeldelse av Bardus Bistro

Bardus Bistro
Vurdert som nr. 7 av 130 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Supert gange to, to besøk !! Hyggelig personale , fantastisk mat, god service! I løpet av to besøk spiste vi skalldyrgryte, boknafisk , lam og burger av melkeku!

Dato for besøk: august 2020
Takk, travleandeat

2024 av 1 193 anmeldelser

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Sjømatgryta er magisk. Imøtekommende og flott service. Tilpasser menyen og kommer med gode forslag. God atmosfære med oppmerksom betjening. Toppklasse!

Takk, Selgeir
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Et veldig koselig sted med meget hyggelig service. Stedet har en terrasse i solen der vi satt og spiste nydelig hjemmelaget sorbet. God vin og ingefærøl.

1  Takk, April-Elin
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig miljø, god service og god mat. Lammekjøttet var ikke helt bra, seige biter, derfor stod det mellom 3 og 4 for meg.

Takk, Lisarollnes
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Her sitter vi å venter på at de skal fange høna og finne egget for å lage en omelett ... når de endelig klarer det er bestillingen feil og så tilbake til start. Er du sulten må en være tålmodig mens en venter på maten

1  Takk, sorhus

Reisende som så på Bardus Bistro, så også på

Har du vært i Bardus Bistro? Del dine erfaringer!