“God mat og hyggelig service”
Anmeldelse av Bardus Bistro

Bardus Bistro
Vurdert som nr. 7 av 136 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2021

Nydelig mat. Vi spiste entrecote og kveite. Menyen er relativt liten og sannsynligvis gjør det til at smakene sitter som et skudd. Kjempehyggelig service. Bra prisede viner.

1  Takk, Truls E

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Gode sammensetninger. Tilrettela glutenfritt uten problemHyggelig betjening. Verdt et besøk eller ti

Takk, vibecken2017
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste lunsj ute på verandaen i finværet. Hyggelig servitør som var kjapp med å ta bestillingen og som dro ut persiennen så vi slapp å ha sola i ansiktet. Vi spiste kyllingsalat og dagens fangst. Drakk øl. God mat, hyggelig restaurant, god service, greit prisnivå. Kommer gjerne igjen!

1  Takk, ask_luj
Anmeldt 2. juli 2021

Ryddig reservasjon. Hyggelig mottakelse. Høflig og tjenestevillig servitør. Nesten en halv times venting på maten var vel verd et nydelig kjøttmåltid. Sorbet til dessert var et godt valg. Anbefales!

Takk, Trygve G
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Koselig restaurant, med god atmosfære og kjempegod mat. Hyggelig og kunnskapsrik kelner Anbefales på det varmeste. Vi bestilte halvrøkt hval til forrett og ett godt stykke kjøtt til hovedrett. Forretten var både spennende og god. Hovedretten var smakfull og raust

Takk, latinabergen

Reisende som så på Bardus Bistro, så også på

Har du vært i Bardus Bistro? Del dine erfaringer!