“Nydelig mat og koselig atmosfære”
Anmeldelse av Bardus Bistro

Bardus Bistro
Vurdert som nr. 7 av 137 Restauranter i Tromsø
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. august 2021

Mmmm... Kjempegod hovedrett med deilige smakskombinasjoner etterfulgt av en himmelsk dessert, hyggelig betjening og koselig lokale, kan virkelig anbefales.

Takk, Matmomsa

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Vi gikk hit for å spise lunsj og angret ikke. Nydelig vær og fantastisk med uteservering på takterrassen. Hyggelige servitører og nydelig mat. Vi hadde fiskesuppe, laksesalat og dagens fangst, alle rettene var veldig smakfulle og delikate.

1  Takk, karenmarieh
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

God mat. Hval og laksetartar til forrett. Virkelig godt. Klippfisk, breiflabb og entrecôte til hoved. Alle var happy. Veldig hyggelig lite sted med god service.

Takk, Excursion47621211308
Anmeldt 21. juli 2021

Nydelig mat. Vi spiste entrecote og kveite. Menyen er relativt liten og sannsynligvis gjør det til at smakene sitter som et skudd. Kjempehyggelig service. Bra prisede viner.

1  Takk, Truls E
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Gode sammensetninger. Tilrettela glutenfritt uten problemHyggelig betjening. Verdt et besøk eller ti

Takk, vibecken2017

Reisende som så på Bardus Bistro, så også på

Har du vært i Bardus Bistro? Del dine erfaringer!