Ikonisk pub

Knallbra pub som er flott plassert.. Hyggelig betjening og stilige interiør. Et must å besøke når... les mer

Anmeldt 1. november 2017
johannesn692
Oslo, Norge
Norges TV-pub

En rustikk klassisk brun pub midt i Tromsø sentrum. Kjent fra utallige humorinnslag på norsk TV... les mer

Anmeldt 13. september 2017
arntolavs
Sigdal, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Tromsø
Nordlysjakt med buss
434 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

For oss som husker TV- programmet var dette et gøy sted å være. Greit utvalg til greie priser. Rustikt og artig å se. Fin service.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, April-Elin
Anmeldt 12. november 2019

Er du i Tromsø, så besøk Rorbua Pub, der har de godt Mack øl og gode Myland pølser. Et koselig sted med historisk sus. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Fritjof S
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Dette er en rustikk opplevelse å få med seg i Tromsø. Grov laft og betonggulv, krakker av heltre med understell i støpejern. Ja, her går det jammen for seg. God stemning med en eim av Oluf og Tore Skoglund. Verdt et besøk

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, HCMy
Anmeldt 28. oktober 2018

Forventet mye mer etter å ha sett denne puben utallige ganger på TV, men for all del, det er en skikkelig brun pub, med masse godt øl. Spiste Mydland viltpølse her, ble ikke veldig imponert av den.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, hlaud
Anmeldt 6. desember 2017 via mobile enheter

Var her for et år siden og det var veldig hyggelig med blide personale og god stemning. Denne gangen ble vi skuffet. Personalet som jobber her nå må sendes på smilekurs ! Sure og lite hyggelige... følte oss ikke velkomne...

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, trond116