“Yrende liv og god kaffe”
Anmeldelse av Riso mat & kaffebar

Riso mat & kaffebar
Vurdert som nr. 2 av 15 Smått og godt i Tromsø
Kjøkken: Kafé
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 8. desember 2018

Ansatte på Galleri Krane anbefalte Riso kaffebar og kanelbollene deres sterkt. Anbefalingen stod seg, Tydeligvis populært sted, og veldig gode nystekte kanelboller. Anbefalte passende kaffe til disse. Hyggelig betjening. Har også enklere lunsjretter.

Takk, janinger2016

Anmeldt 13. august 2018

Vi var innom Risø for en lunsj en lørdag. Der var det stinn brakke, men vi var så heldige å få et bord. Vi så noe mørkt på den lange køen foran kassa, men det var verdt ventingen. Vi lot oss imponere av det stillgående effektive samarbeidet til de som sto bak disken, og lurte litt på om man må være høy mann med frisert skjegg for å bli ansatt. Servicen var ypperlig og både kaffe og mat fantastisk.

Dato for besøk: august 2018
Takk, kristinec824
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Besøkte Risø mat & kaffebar med en god venn. Maten var god, mens kaffen var vanvittig bra. De ansatte møtte oss også på en eksemplarisk måte. Ikke for dyrt heller.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, MrJones147
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Trekkes frem som kanskje beste kaffebar i Tromsø. Ulike håndlagede varianter. Gode kaker og også mulighet for lunsj. Fin stemning, flinke folk.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, yef70
Anmeldt 9. juli 2018

Trivelig sted, god mat og 9000-byens beste kaffe? Tror det. :-). Ett lite minus får de fordi akustikken er (for meg) noe dårlig. Det er litt vanskelig å føre en gruppe-samtale, men man venner seg til det. Har vært de flere ganger å kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: august 2017
Takk, LivHK

Reisende som så på Riso mat & kaffebar, så også på

Har du vært i Riso mat & kaffebar? Del dine erfaringer!